bazarnews

کد خبر: ۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
هادی نژاد، دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زنجان گفت: توزیع مرحله اول لوازم التحریر در استان به میزان چهار هزار بسته آغاز شد.
رحمان هادی‌نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در آستانه بازگشایی مدارس دستگیری از دانش آموزان نیازمندان را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده است، گفت: در این میان توزیع مرحله اول لوازم التحریر به میزان چهار هزار بسته از امروز آغاز شد.

وی ارزش ریالی هر بسته لوازم التحریر را بیش از ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ابراز داشت: بسته‌های لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی در سطح استان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد و این بسته‌ها شامل لوازم‌التحریر و کیف می باشد که تمام این کالاها از تولیدات داخلی کشور است.

دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان گفت: بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان در استان تهیه شده و اطلاعات خانواده ها دسته بندی شده تا بسته های کمک معیشتی به صورت عادلانه به دست همه نیازمندان واقعی برسد.

هادی نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان طی چند سال گذشته در بخش‌های تعمیر، ساخت مسکن، کمک هزینه تحصیل و تامین جهیزیه نیازمندان فعالیت کرده است، ابراز داشت: این ستاد در تمام مناسبت ها در کمک به نیازمندان از هیچ تلاش مضایقه نکرده است.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زنجان در راستای تحقق شعار سال هم ایجاد اشتغال حمایت لازم از واحدهای تولیدی غیر فعال را دارد.

/ بازار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: