bazarnews

کد خبر: ۹۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: این منطقه با دریافت مجوز از اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات فرآورده‌های نفتی، به هاب صادراتی سوخت تبدیل می‌شود.

انبار نفت اردبیل هاب صادراتی سوخت می‌شود

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی با اشاره به اینکه انبار نفت شهید بهفر اردبیل به‌عنوان هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی انتخاب شد، افزود: پروژه صادرات فرآورده‌های نفتی با هدف توسعه خدمات و کمک به اقتصاد کشور و استان، همچنین همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با تلاش و همت کارکنان در سایه حمایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای نخستین بار در انبار نفت یادشده در منطقه اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست، برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات ۳۰۰۰ تن نفت سفید توسط سه شرکت فعال در این بخش به کشورهای عراق، ارمنستان و افغانستان و نخستین محموله ۱۷ شهریور ماه امسال‌ از این انبار نفت بارگیری و به مقاصد یادشده ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تأکید کرد: صادرات فرآورده‌های نفتی به کشورهای همسایه، زمینه کسب درآمد ارزی، اشتغال‌زایی و رشد و پویایی بخش حمل‌ونقل در استان را در پی خواهد داشت.

مدنی با اشاره به عملکرد و رسالت اصلی شرکت در بحث سوخت‌رسانی گفت: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف‌کنندگان در سطح استان در حداقل زمان استاندارد انجام می‌شود

شانا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: