bazarnews

کد خبر: ۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: پس از انتقال وظایف قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تصمیم بر این شده که نرخ سبوس تثبیتی شود و به قیمت هزار و ۴۰۰ تومان بازمی‌گردد.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف گفت: با توجه به خشکسالی و کمبود علوفه و از آن جایی که سبوس عملا کمکی برای تغذیه دام هاست پس از انتقال وظایف قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تصمیم بر این شده که نرخ سبوس تثبیتی شود و به قیمت هزار و ۴۰۰ تومان بازمی‌گردد.

سیف گفت: در همین راستا اگر زیانی ناشی از این کاهش قیمت متوجه کارخانجات آرد شود برحسب دستور وزیر جهاد کشاورزی توسط دولت جبران خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: وزارت جهاد کشاورزی متعهد به پیگیری، پرداخت و جبران زیان وارده به کارخانجات است که از دو طریق اعتبارات عمومی و دوم، تهاتر بدهی کارخانجات به دولت با میزان زیان نسبت به جبران خسارات اقدام می‌شود.

سیف با بیان این که شرایط کالا‌های اساسی در کشور مناسب است، افزود: در حوزه تامین کالا‌های اساسی از جمله برنج، گندم و شکر، هیچ مشکلی وجود ندارد و گواه این موضوع کشتی‌های زیادی است که منتظر تخلیه اقلام خود هستند.

/میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: