bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
«احمد اصانلو» طی مراسمی به عنوان معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.
گروه بازارگانی بازارنیوز:، مراسم تکریم جمال انصاری رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی و معارفه احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور «امین حسین رحیمی» وزیر دادگستری، «حسن درویشیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور، «علی مویدی» رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جمعی از مدیران سازمان بازرسی کل کشور و همچنین معاونین و مدیران سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

«جمال انصاری» رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی در آئین تکریم و معارفه گفت: قطعاً عملکرد چهار ساله سازمان تعزیرات در این شرایط ممکن نیست، اما انجام وظایف در شرایط فعلی جامعه نیازمند مجاهدت و ایثار بود تا آرامش برای مردم فراهم شود.

وی افزود: در حال حاضر سازمان یک آرامش و ثباتی دارد و این جز لطف خدا و تلاش‌های همکاران من در سراسر کشور نیست و این باعث شده سازمان در کنار سایر دستگاه‌های حاکمیتی بتواند خدمت ارائه بدهد.

انصاری اظهار داشت: آنچه با همکارانم در مشی مدیریتی انجام دادیم، حق مردم و وظیفه و تکلیف سازمانی بوده واگر این هفته را که به نام هفته دفاع مقدس است سرلوحه قرار بدهیم، همه آنچه انجام دادیم یک تکلیف بوده و امیدوارم این اقدامات وظیفه ما در قبال مردم را ادا کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم موهبتی است که سختی خود را دارد، چون مسئولیت امانت است، تصریح کرد: امیدوارم باز هم توفیق خدمت داشته باشم و سعیمان این بوده که مطالبات مردم را محقق کنیم و با وجود محدودیت‌هایی که وجود داشت، طبیعی بود که باید خود را با شرایط همسان می‌کردیم.

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تلاش می‌کنم تجربه‌ای که از حضور در دولت کسب کردم به همکاران قضایی‌ام انتقال بدهم چراکه این انتقال تجربه به تعامل بین قوا و اینکه خدمات شایسته‌تری انجام شود؛ کمک می‌کند.
انصاری وضعیت فعلی سازمان تعزیرات را با ثبات عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی یکی از سازمان‌های بسیار سالم و کارمندان آن پاک دست هستند؛ تا کنون تلاش‌های بسیاری برای ارتقای سازمان صورت گرفت و در بخش پرسنلی و بودجه‌ای سعی کردیم به ثبات برای تقویت پایه‌های سازمان برسیم.

تعزیرات با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند

پس از صحبت‌های رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی، ا «حمد اصانلو» معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق و کارشناسی، راهبرد‌های برنامه ریزی شده تعیین و حول سه محور شکل گرفته است.

وی نخستین محور را برآوردن انتظارات مردم از سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت: از سازمان تعزیرات به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار یاد می‌شود و بر همین اساس انتظارات حداکثری از سازمان وجود دارد و در ادامه برنامه‌ها را در راستای این محور قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان تعزیرات اظهار داشت: محور دوم برآورده کردن خواسته‌های پرسنل خدوم سازمان است، کارکنان تلاش‌های زیادی با وجود کمبود‌ها در تمام نقاط مختلف دارند بنابراین باید وضعیت جذب و رفاهی آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: محور سوم اقتضائات روز است که هر سازمانی با آن برخورد دارد و بر اساس این محورها، اقدامات در حوزه هشت گانه طبقه بندی شده و امیدواریم در بازه زمانی یک ماه تا ۷۰ روزه بتوانیم این برنامه ریزی را نهایی کنیم.

اصانلو همچنین بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات، آموزش و توانمندسازی پرسنل، هوشمند سازی خدمات شعب سازمان تعزیرات تاکید کرد. باید برنامه‌هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

منبع: روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی

پایان پیام//
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: