bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخشی که ساخت آن در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برعهده سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی است، حدود ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 علی نبیان در حاشیه بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از روند ساخت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران، گفت: اجرای  قسمت مرکزی این پروژه برعهده سازمان مجری است که  ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بخش مهمی از ساختمان های مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران در همین مجموعه قرار دارد، ادامه داد: ایوان بزرگ مصلی با معماری و سازه پیچیده خود در کنار صحن و شبستان ها بخشی از بناهای احداث شده در قسمت مرکزی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به بودجه امسال ساخت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران نیز اشاره کرد و گفت: افزون بر ۸۳ میلیارد تومان قانون بودجه، ۵۰۰ میلیارد تومان نیز از محل فروش و تهاتر زمین‌های دولتی اعتبار برای ساخت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران پیش‌بینی شده است.

به گزارش سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی، علی نبیان با اشاره به اینکه در ساخت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران استفاده از تسهیلات بانکی نیز پیگیری می‌شود، اعتبار هزینه شده در این پروژه طی نیمه اول امسال را ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

بازار/

برچسب ها: پیشرفت ، مصلی ، ساخت مصلی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: