bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای سازمان حفظ نباتات، گفت: بزرگداشت دفاع مقدس مسئله یادآوری است و این جلسات مصداق آن است.

بنا به اعلام وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهدای سازمان حفظ نباتات، گفت: بزرگداشت دفاع مقدس مسئله یادآوری است و این جلسات مصداق آن است. در این راستا رزمندگان دوران دفاع مقدس باید خاطرات این دوران طلایی را به آیندگان منتقل کنند.

وی اشاره کرد: نکته مهم حفظ و نگهداری دستاوردهاست و این نقش اساسی بر عهده همه ماست.

در ادامه این مراسم سید هدایت‌اله نواب از فرماندهان مهندسی جنگ جهاد در دوران دفاع مقدس ضمن بیان خاطرات به یاد ماندنی از دوران دفاع مقدس، به ذکر دستاورد‌های درخشان پشتیبانی جنگ جهاد که منجر به ایجاد قرارگاه و گردان‌های مهندسی شد، پرداخت.

وی بیان داشت: قبل از آغاز عملیات تمام مقدمات توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شد و پس از انجام عملیات هم برای حفظ دستاورد‌ها و حفظ جان رزمندگان کار عظیم جهاد چشمگیر و مهم بود.

همچنین در پایان این مراسم مشاور وزیر و رئیس سازمان حفظ نباتات کشور از سید حمزه رضوی فرزند شهید معزز مهندس شهید سید تقی رضوی از فرماندهان مهندسی جنگ جهاد و نیز از همکاران محترم قشر معظم ایثارگر در سازمان حفظ نباتات کشور تقدیر به عمل آمد.

میزان/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: