bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
برای هر ۳۸۰ دستگاهی که طبق مجوز از مرز مهران عبور کردند گمرگ تشریفات قانونی را اخذ کرده و پس از انجام مراحل قانونی این وسایل نقیله از مرز مهران راهی عراق شدند.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، روح‌الله غلامی صبح امروز  در ایلام گفت: مرز تجاری مهران طبق مصوبه ستاد اربعین از شنبه هفته آینده برابر با ۱۰ مهرماه شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۸۰ کامیون موکب و سایر وسایل نقلیه و خدمات رسان از مرز مهران خارج شده‌اند افزود: گمرگ ایلام بر حسب وظیفه ذاتی خود تمامی چمدان‌ها و بارهای زائران ورودی به کشور را با استفاده از دستگاه‌های ایکس ری کنترل می‌کند.

مدیرکل گمرک ایلام ادامه داد: برای هر ۳۸۰ دستگاهی که طبق مجوز از مرز مهران عبور کردند گمرگ تشریفات قانونی را اخذ کرده و پس از انجام مراحل قانونی این وسایل نقیله از مرز مهران راهی عراق شدند.

غلامی تاکید کرد: گمرک ایلام در اربعین امسال با تدابیر اتخاذ شده تنها با استفاده از نیروی موجود استان به صورت سه شیفت در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

وی یادآورشد: ۴۶۶ میلیون دلار کالا در ۶ ماهه نخست سال جاری به وزن ۹۱۴ هزار تن به کشور عراق صادر شده است که به لحاظ وزنی ۱۷۸ درصد و به لحاظ ارزش دلاری ۱۵۵ درصد در مقایسه با سال گذشته رشد صادرات داشته‌ایم.

سلام نو/

فارس/

برچسب ها: مرز ، بازگشایی ، مهران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: