bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
قم ـ ایرنا ـ فردا نخستین کامیون‌های حامل بار، در زمینه فعالسازی راهگذر ITI (اسلام آباد ـ تهران ـ استانبول) در راستای همکاری‌های سازمان اکو به قم می‌رسند

به گزارش ایرنا، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم، اولین کامیون‌های حامل بار از بندر میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان، وارد ایران شده‌اند و به سمت استانبول (ترکیه) در حال حرکت هستند که فردا ساعت ۹:۳۰ صبح به قم می‌رسند.

به همین منظور آیین استقبالی با حضور سفیران کشورهای ترکیه و پاکستان و مسئولان ایرانی، فردا (۱۰ مهر) ساعت ۱۰ صبح در کیلومتر ۶ آزادراه قم ـ تهران برگزار می‌شود.    

به گزارش ایرنا، سخنگوی گمرک دیروز (۸ مهر) گفت: راهگذر (کریدور) ITI سازمان همکاری اقتصادی اکو با ارسال ۲ محموله به صورت آزمایشی از کراچی (پاکستان) به استانبول (ترکیه) از مسیر ایران فعال شد.

سید روح الله لطیفی افزود: بر اساس مصوبات سازمان همکاری اقتصادی اکو مبنی بر راه‌اندازی راهگذر (کریدور) ITI (استانبول ـ تهران ـ اسلام آباد) توسط اعضای این سازمان برای اتصال شرق به غرب، ۲ محموله پارچه و لاستیک در این هفته از کراچی تحت کارنه تیر حرکت خود را آغاز کرد و شب گذشته (۷ مهر) از طریق مرز میرجاوه وارد خاک ایران شد.

ایرنا/

برچسب ها: کامیون ، قم ، بار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: