bazarnews

کد خبر: ۹۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
هفته گذشته با وجود روند مثبت شاخص کل، اما وضعیت گروه‌های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه‌ها قرمزپوش بودند. روزهای گذشته تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی‌تعادلی قرار داشتند. برای هفته آینده کارشناسان بازار را چگونه پیش‌بینی کردند؟

بازار سهام هفته گذشته در بیشتر روز‌ها با رشد شاخص همراه بود. گرچه رشد شاخص اندک بود، اما رنگ سبز را در بیشتر روز‌ها بر روی شاخص دیده می‌شد.

هفته گذشته با وجود روند مثبت شاخص کل، اما وضعیت گروه‌های بورسی قابل قبول نبود و عمده گروه‌ها قرمزپوش بودند. روز‌های گذشته تنها گروه پتروشیمی مثبت بود و بقیه بازار در بی‌تعادلی قرار داشتند.

برای هفته آینده کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی کردند، روند بازار بسته به مشخص شدن سیاست‌های ضدتورمی دولت است. به نظر می‌رسد این عامل در حال حاضر تاثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر عوامل مثل نرخ دلار دارد.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه درباره هفته پیش رو بر این نظر است که گروه لوازم خانگی جزو نماد‌های پیش‌رو بازار سهام است و روند شاخص کل هم مثبت است.


محمد خبری‌زاده دیگر کارشناس بازار هم درباره پیش‌بینی هفته آینده بازار سرمایه گفت: هفته آینده روند بازار خنثی و متعادل است و تک سهم‌هایی از هر گروه امکان رشد را دارند.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم معتقد است هفته آینده بازار سهام با پیش‌رویی گروه پالایشی همراه و وضعیت شاخص هم به احتمال زیاد نوسانی باشد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه هم بازار را صعودی پیش‌بینی کرد و نماد‌های گروه پالایشی و پتروشیمی را از پیشتازان بازار معرفی کرد.

وانانیوز/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: