bazarnews

کد خبر: ۹۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تدوین و تنظیم لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور باید قوی‌تر و با نگاه علمی و دقیق‌تر از گذشته و سرعت زیاد دنبال شود.

به گزارش بازار، مسعود میرکاظمی در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بودجه ۱۴۰۱ با بیان اینکه در تنظیم بودجه سال آینده خط قرمز ما عمل به تعهدمان است، افزود: در تنظیم بودجه سال آتی باید ظرفیت‌های منابع مالیاتی مشخص شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: برای مشخص شدن اجزای درآمد مالیاتی مطالعه ده ساله و کار کارشناسی علمی و دقیق صورت گیرد تا جمع بندی مشخص و قابل قبولی بدست آید.

میرکاظمی گفت: همانطور که درگذشته نفت جزیی از مالیات بود و سایر اجزاء فراموش شده بود و وقتی قیمت نفت افزایش پیدا می‌کرد درآمد مالیاتی نیز افزایش پیدا می‌کرد، هم اکنون نیز بدلیل کسب درآمد از مالیات بر ارزش افزوده سایر اجزاء درآمد مالیات مغفول مانده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: با توجه به اینکه استان‌ها منابع را در اختیار دارند در سال آینده چه در بحث درآمد و چه مصارف با در نظر گرفتن مشوق‌هایی در این باره باید پاسخگو باشند.

میرکاظمی گفت: استان‌ها مسئولیت و نظارت جدی درباره پروژه‌های استانی و ملی و سیاست‌های کلان داشته باشند و طبق قانون هر تعهدی در نظر گرفته شود پایبند خواهیم بود و خط قرمز ما عمل به تعهدمان است.

بازار/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: