bazarnews

کد خبر: ۹۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

6 نکته برای استایل کردن با لباس چرم در پاییز امسال

چرم و لباس ها و اکسسوری های چرمی همیشه در میان مردم از محبوب ترین ها بوده اند. از گذشته ها و فش شو ها می‌بینیم که بسیاری از مدل های لباس در کالکشن ها لباس و کفش های چرمیبه پا دارند و بسیاری از حاضران شیفته این سبک پوشش و لباس می‌شدند. چرم نسبت به پارچه و پلاستیک دوام بیشتریدارد و به همین خاطر است که در ساخت لباس ها و کت هایزمستانی از آن استفاده می‌شود. نکته دیگر چرم این است که گرما را درون خود نگه می‌دارد و نمی‌گذارد سرما را احساس کنیم. جدا از این موارد زیبایی و کلاسیک بودن استایل چرم بر کسی پوشیدهنیست و خوش استایل ها همیشه از آن استفاده می‌کنند.

اما پاییز نزدیک می‌شود و اگر شما هم هنوز چیز جدیدی برایاستایل های پاییزیتان آماده نکرده اید و از آن دسته کسانیهستید که عاشق استایل و لباس هستید در این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل خاص و زیبا برای پاییزی سرد و دلچسب آماده شوید و از لباس های رنگارنگتان لذت ببرید.

1. پاییزی شو

استایل های پاییزی همیشه پر از رنگ های گرم هستند و حس سرد صبح های پاییز را به حس خوبی تبدیل می‌کنند. در پاییز عموما سعی بر این است تا استایل تا حد زیادی با فضا همخوانیداشته باشد و رنگ های برگ درختان در پاییز عمده رنگی است که در میان لباس های پاییزی مشاهده می‌‌کنیم. اما نکاتی هستند که می‌توانند استایل شما را به یک استایل پاییزی جذاب تبدیلکنند‌. در ادامه برخی از این نکات را به شما خواهیم گفت تا از استایلی که برای این پاییز خواهید داشت لذت ببرید.

2. ست های چهارخانه با چرم

یکی از پارچه هایی که بی نهایت برای پاییز دلنشین و زیباست پارچه های چهارخانه ضخیم هستند. این پارچه ها بینهایت برای کت هایتان جذاب هستند و این روزها هم خانم ها و هم آقایان از کت های پاییزه استفاده می‌کنند بنابراین خودتان را به جنسیت محدود نکنید و استایل جذابی برای خودتان تدارک ببینید.‌

این کت های جذاب با یقه های انگلیسی به همراه شلوار کتان کرم یا قهوه ای ترکیب بی‌نظیری خواهد شد که شما نظیر آن را در فیلم های دهه پنجاه میلادی می‌توانید ببینید. در نهایتچیزی که استایلتان کم دارد یک نیم بوت چرمی قهوه ای عسلی و یا زرشکی است که ترکیب ست پاییزی شما را به یک ترکیب بینهایت جذاب تبدیل کند. تنها چیزی که برای تکمیل این ست نیاز خواهید داشت یک شال گردن سبز یا زرشکی رنگ و طرح دار است. به عنوان اکسسوری هم میتوانید از گردنبند های چوبی یا دستبند های چرمی استفاده کنید. برای مشاهده چند ایده جذاب برای این استایل به این مطلب مراجعه کنید.

3. پیراهن های بلند و نیم بوت کوتاه

استایل های وینتج یا قدیمی دوباره روی کار آمده اند و طرفداران بسیاری دارند. خانم های خوش پوشی که به این نوع پوشش علاقه دارند می‌توانند با استفاده از یک پیراهن با پارچه ای مناسب پاییز و یک نیم بوت چرمی استایلشان را به استایل های جذاب انگلیسی ها نزدیک کنند. دقت کنید که پیراهن باید فقط مقدار بسیار کمی از زانو پایین تر باشد و هرگز روی نیم بوت را نگیردتا قد شما کوتاه به نظر نرسد. ترکیب رنگ مناسب این استایلشامل بلوز سفید آستین دار برای زیر سارافون، سارافونزرشکی بلند و در نهایت بوت عسلی یا قهوه ای است. اگر دوست داشتید می‌توانید از یک جوراب بلند طرح دار استفاده کنید تا آن قسمتی از پاها که پوششی ندارد را بپوشانید. لباس های آستین پفی را برای زیر سارافون خود انتخاب کنید تا استایلتان هرچه بیشتر به استایل های قدیمی نزدیک شود.

4. استایل های پرنسسی برای پاییز با کیفو کفش چرم

استایل های پرنسسی عموما از ترکیب مانتوهایی تشکیلمی‌شوند که از کمر چین خورده است و شبیه به یک پیراهنمیهمانی به نظر می‌رسد. این استایل ها با شلوار جین آبی(آبی نسبتا تیره) مانتوی عروسکی سبز یشمی و نیم بوت هایعسلی دخترانه و یک کیف طرح پاییز بسیار دلربا هستند و بی شک تمام کسانی که شما را می‌بینند از این ترکیب جذاب رنگ و لباس لذت می‌برند. اگر به این ترکیب یک شال زرشکی هم اضافه کنید دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. دقت کنید که می‌توانید کیف و کفش و شال را نزدیک به هم ست کنید و از رنگ های مشابه استفاده کنید. مانتوهای چین دار هم این روزها در اکثر فروشگاه ها یافت میشود و تنها چیزی که باید به آن دقت کنید رنگبندی لباستان است.

اکثر استایل های پاییزه با داشتن چرم جذاب تر می‌شوند اما اگر شما چرم پوش نیستید می‌توانید از نکاتی که در ادامه برایتانمی‌گوییم برای خرید چرم با کیفیت استفاده کنید.

5. برند پوش باشید

برند های مشهور چرم بی دلیل به جایگاه امروزی خود نرسیدهاند و بی شک داشتن محصول با کیفیت و مشتری مداری از ویژگی های این برند ها است. یکی از برند هایی که از نظر کیفیت و مشتری مداری در ایران بسیار مطرح است برند مارال چرم است که به احتمال زیاد با آن آشنایی دارید. این برند با کیفیت با داشتن تنوع بالایی در تولید انواع کت ها و کاپشن های چرمی و کیف و کفش مردانه و زنانه و همچنین انواع کیفهای اداری تمام چیزهای مورد نیازتان را برای خرید پاییزیفراهم می‌کند.

برند دیگری که می‌توانیم به شما معرفی کنیم تا از کیفیتبالای آن استفاده کنید چرم مشهد است. چرم مشهد با تولیدمحصولات خاص و تنوع بالای محصولات از دیگر برند های مطرح در تولید محصولات چرمی است. تولیدات این برند شامل انواع کیف های اداری با طراحی های خاص و منحصر به فرد این برند و انواع کیف و کفش زنانه و مردانه و همچنین انواع کیف پول می‌باشد. این برند نیز به دلیل کیفیت بالا و استفاده از چرم مرغوب مورد توجه خریداران قرار گرفته است و از طریق این لینک می‌توانید محصولات مختلف برند چرم مشهد را مشاهده کنید.

6. چرم گاوی بخرید

زمانی که می‌خواهید به خرید یک محصول چرمی بروید از فروشنده بخواهید که محصول مورد نظرتان را با چرم گاو به شما بدهد. چرم بز هم چرم خوبی است اما دوام چرم گاوی بسیاربیشتر از چرم بز می‌باشد و نکته دیگری که در این مورد وجود دارد این است که چرم گاوی وزن بیشتری دارد و سنگین تر است و در حفظ گرما کمی بهتر از چرم بز عمل می‌کند اما این موارد باعث نمی‌شود که بگوییم چرم بز چرم خوبی نیست و در بسیاری از محصولات که نیاز به ظرافت بالایی دارند از چرم بزی استفاده میشود تا هم دوام خوبی داشته باشد و هم زیبایی و ظرافت کار را حفظ کند.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله کمک کنیم تا شما بتوانید از یک استایل پاییزی جذاب لذت ببرید و چیزهایی که برای استایلتان مناسب است را در کنار هم به زیبایی استفاده کنید.

نویسنده: سارااقبالی

برچسب ها: لباس چرم ، پاییز ، فصل سرما
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: