bazarnews

کد خبر: ۹۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی پاییزی با بهترین قیمت می‌توانید درخواست خود از طریق سایت‌های معتبری مانند مدیرگیفت ثبت کنید. کارشناسان فروش مدیر گیفت بسته به بودجه شرکت به شما در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کمک خواهند کرد و روش‌های چاپ متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

هدایای تبلیغاتی پاییزه

برای نشان دادن محبت خود به مشتریان قدیمی و آشنایی بیشتر افراد جدید با کسب و کار خود،می‌توانید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. هدیه تبلیغاتی یک روش عالی برای معرفی بیشتر برند محسوب می‌شوند و با قیمت مناسب و بازدهی بالایی که دارند در صدر بهترین روش‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی دارای تنوع بسیار بالایی بوده و کسب و کارها با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. یکی ار روش‌های هوشمندانه‌ای که می‌تواند به بازدهی تبلیغات شما کمک زیادی برساند، انتخاب یک هدیه متناسب با مناسبت یا فصل خاصی است. به طور مثال در روز معلم می‌توانید هدیه‌ای برای مدرسین تهیه کرده و به آن‌ها تقدیم کنید.

توجه به فصلی که کمپین تبلیغاتی در آن برگزار می‌شود هم از اهمیت زیادی برخوردار است. شما قادر خواهید بود متناسب با آب و هوای هر فصل یک هدیه تبلیغاتی مناسب انتخاب کرده و سپس لوگوی خود را بر روی هدیه به چاپ رسانید. ارائه هدیه تبلیغاتی پاییزه مورد پسند افراد زیادی قرار خواهد گرفت زیرا نشان می‌دهد که ارزش زیادی برای افراد قائل هستید و از سمت دیگر می‌توانند آن هدیه را در فصل سرما استفاده کنند. تعدادی از هدایا در هر فصلی می‌توانند مفید ظاهر شوند مانند خودکار تبلیغاتی یا ست رومیزی اما برخی از هدایا مختص فصل خاصی بوده و تاثیر بیشتری هم می‌گذارند که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

هدایای تبلیغاتی مناسب پاییز

ماگ تبلیغاتی: در فصل پاییز و هوای خنک آن، میل کردن نوشیدنی داغ حس خوبی در همه ما ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه در این فصل نوشیدن چای و قهوه افزایش پیدا می‌کند، هدیه دادن یک ماگ تبلیغاتی می‌تواند مشتریان شما را خوشحال کند. ماگ‌های تبلیغاتی دارای تنوع قیمتی و طرحی زیادی هستند و پس از انتخاب خود، نوبت به چاپ لوگو می‌رسد. ماگ‌ها فضای زیادی برای چاپ لوگو و شعار برند در اختیار شما قرار می‌دهند؛ تنها کافیست که طرح خود را به شکلی خلاقانه بر روی آن پیاده کنید تا جذابیت ماگ افزایش پیدا ‌کند.
چتر تبلیغاتی: در این فصل باران‌های پاییزی می‌بارد و ممکن است مشتریان شما برای برگشت از سرکار، به چتر نیاز داشته باشند. اگر این چتر توسط شما خریداری شود هر بار که از آن استفاده کنند، ناخوادگاه شما را به خاطر خواهند آورد و علاوه بر آن افراد دیگری که چتر را می‌بینند، خدمات شما را خواهند شناخت. چتر معمولا هدیه‌ای است که دیر خراب می‌شود و بازدهی تبلیغاتی آن می‌تواند به چند ماه یا چند سال برسد از همین رو یک انتخاب عالی برای هدیه تبلیغاتی پاییزه است.
پتوی تبلیغاتی: پتوی تبلیغاتی در ردیف کاربردترین هدایای تبلیغاتی پاییزه قرار می‌گیرد زیرا همیشه می‌تواند در داخل دفتر کار، منزل یا ماشین همراه با مشتریان باشد. برای خرید پتو باید هزینه‌ای بیشتر از ماگ پرداخت نمایید اما ارزش این هزینه را خواهد داشت چون طول عمر بالایی آن، تضمین کننده موفقیت کمپین تبلیغاتی شماست. پتو را از جنسی نرم و سبک انتخاب کنید تا حتی در سفر بتوانند آن را همراه با خود ببرند.
پک‌های تبلیغاتی: یلدا یکی از رسوم زیبای ما ایرانیان است و ارائه پک‌های خوراکی مختص به شب یلدا هم می‌تواند یک روش تبلیغاتی خلاقانه در فصل پاییز و زمستان باشد. در داخل این پک بسته به نظر خود می‌توانید خوراکی‌های متناسب با شب یلدا قرار دهید و آن را برای مشتریان خود ارسال نمایید. این هدیه به آن‌ها نشان می‌دهد که قدردان همراهی طولانی مدت آن‌ها هستید و اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا می‌کنند.
کلاه و شال‌گردن تبلیغاتی: اگر برای کمپین تبلیغاتی می‌توانید هزینه بیشتری صرف کنید، ارائه لباس‌های گرم پاییز و زمستانی بهترین انتخاب خواهد بود. در کنار لباس، هدیه دادن کلاه، شال‌گردن، دستکش و ... هم تاثیر بسیار خوبی بر روی ذهن مخاطب بر جای خواهد گذاشت و بدون شک نام برند شما تا همیشه در خاطر آن‌ها خواهد ماند.

برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی پاییزی با بهترین قیمت می‌توانید درخواست خود از طریق سایت‌های معتبری مانند مدیرگیفت ثبت کنید. کارشناسان فروش مدیر گیفت بسته به بودجه شرکت به شما در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی کمک خواهند کرد و روش‌های چاپ متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

برچسب ها: هدیه ، پاییزه ، تبلیغاتی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: