bazarnews

کد خبر: ۹۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
خرید مواد اولیه شیمیایی شامل خرید دسته‌‌ای گسترده از مواد است. اگر شما تنها می‌دانید که نیاز به خرید مواد شیمیایی برای کارخانه خود دارید؛ پس باید بتوانید گرید این مواد را نیز تعیین کنید.

 

گرید به دسته بندی مواد مختلف گفته می‌شود که در تعیین ماده اولیه شما نقش حیاتی ایفا می‌کند. چرا که نام یک ماده ممکن است در تعدادی از این گریدها مشترک باشد.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های بازرگانی مواد اولیه شیمیایی در ایران است. این شرکت علاوه بر خرید از تولید کنندگان داخلی، شرکایی را نیز برای واردات مواد اولیه مدنظر شما دارد. از این رو می‌تواند بهترین مواد اولیه را در کمترین زمان ممکن تهیه کند.

از سوی دیگر این شرکت آماده ارائه انواع خدمات مشاوره و معرفی به شما عزیزان است. در صورتی که نیاز به این خدمات داشتید می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب این حوزه ارتباط بگیرید. این کارشناسان مستقر در دفتر پیشگامان شیمی هستند.

خرید مواد اولیه شیمیایی با طعم صنعتی

به طور کلی مواد اولیه شیمیایی به دو دسته آزمایشگاهی و صنعتی تقسیم بندی می‌شود. مسلم است که مواد اولیه آزمایشگاهی تنها در آزمایشگاه کاربرد دارند. اما مواد اولیه شیمیایی صنعتی هستند که شامل گریدها و دسته بندی‌های مختلف می‌شوند.

توجه داشته باشید که این مواد شاید نام یکسانی داشته باشند اما از نظر شیمیایی با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال اسانس رز که در صنعت عطرسازی استفاده می‌شود؛ نمی‌تواند گزینه خوبی برای صنایع غذایی باشد.

دقیقاً به همین دلیل است که نیاز دارید انواع مواد اولیه صنعتی را بشناسید. ارزش بازار خرید و فروش مواد اولیه این چنینی بسیار با ارزش است. از همین رو شرکت‌های بسیاری اقدام به عرضه مواد اولیه شیمیایی می‌کنند. اما انتخاب منبع خرید مواد اولیه شیمیایی قطعاً با شماست.

انواع مواد شیمیایی صنعتی

مواد شیمیایی صنعتی خوراکی

این مواد یکی از رایج‌ترین گریدها را دارند. حتماً شما هم طی چند روز اخیر یکی از محصولات این گرید را استفاده کرده اید. شاید هم محصولات تولید شده با این گرید را استفاده کرده اید.

ارزش بازار فروش مواد اولیه صنایع خوراکی در سال ۲۰۱۴ در دنیا با رقمی معادل ۵. ۵ تریلیون دلار بوده است. این یعنی این صنعت گسترده و با محصولات زیاد است که می‌تواند ارزش افزوده زیادی به همراه داشته باشد.

موادی که در این صنعت فروخته می‌شوند شامل انواع طعم دهنده‌ها، انواع نگهدارنده‌ها، انواع پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد مغذی، رنگ‌ها و… می‌باشد.

جالب است بدانید محصولات این صنعت به دو صورت شیمیایی و طبیعی به دست می‌آیند. البته اینکه از کدام صورت استفاده کنید؛ کاملاً وابسته به شما و محصولی است که قصد تولید آن را دارید.

مواد اولیه شیمیایی صنایع دارویی

این دسته از مواد اولیه از مهم‌ترین دسته‌ها در بحث واردات در ایران می‌باشند. چرا که بسیاری از کشورهای دنیا از این نظر ما را تحریم کرده اند. بنابراین توصیه می‌شود از شرکت‌هایی خرید کنید که به خوبی بتوانند تحریم‌ها را دور بزنند.

از سوی دیگر باید هنگام خرید مواد اولیه شیمیایی به خلوص این مواد توجه بسیاری داشته باشید. چرا که با سلامت عموم مردم مرتبط و در آن تاثیر گذار است. به طور کلی فروش مواد اولیه دارویی بیشترین میزان خلوص را دارد. در درجه دوم نیز مواد غذایی هستند.

این بازار نیز یکی از بازارهای ارزشمند از نظر جهانی است. به طوری که طبق آمار سال ۲۰۱۹ ارزش این بازار ۷۱۱ میلیارد دلار بوده است.

مواد اولیه شیمیایی آرایشی بهداشتی

یکی از مهم‌ترین صنایع در حال رشد ایران صنایع تولید لوازم آرایشی می‌باشند. درست است که بخش عمده‌‌ای از این محصولات وارد می‌شوند؛ اما اگر یک تولید کننده خوب در این صنعت باشید؛ به سرعت می‌توانید بازار را قبضه کنید.

از سوی دیگر در نظر داشته باشید که این مواد ارزش افزوده بالایی دارند. این یعنی با خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی از یک شرکت خوب و سپس فرآوری آن، می‌توانید سود خوبی داشته باشید.

مواد اولیه شیمیایی کشاورزی

شاید بتوان سمی‌ترین مواد اولیه شیمیایی را از این دسته دانست. توجه داشته باشید که امروزه مردم از محصولات شیمیایی که به عنوان کود و… به محصولات کشاورزی داده می‌شود راضی نیستند.

از این رو بسیاری از تولید کنندگان این صنعت اقدام به خرید مواد اولیه طبیعی می‌کنند. البته استفاده از این مواد در ایران هنوز رایج نیست. استفاده از بسیاری از مواد شیمیایی در این حوزه ارزان‌تر است.

مواد اولیه شیمیایی صنعتی

شاید بتوان گسترده‌ترین طیف مواد اولیه را مواد اولیه شیمیایی صنعتی دانست. چراکه ما صنایع مختلفی داریم که هر کدام نیاز به مواد اولیه خاص خود دارند.

با این حال بسیاری از این مواد خواص مشابه داشته و شبیه به هم هستند. از این رو آن‌ها را در یک گرید طبقه بندی کرده اند. همچنین به یاد داشته باشید که این مواد دارای کمترین میزان خلوص می‌باشند.

خرید مواد اولیه شیمیایی با طعم دلنشین راحتی

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های توزیع مواد اولیه در ایران می‌باشد. این شرکت مواد اولیه موردنیاز شما را در گریدهای مختلف به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

فراموش نکنید که بسیاری از مواد اولیه موردنیاز ما تحریم است. از این رو باید از شرکتی خرید کنید که شرکای خارجی خوبی برای دور زدن تحریم‌ها داشته باشد. در این زمینه نیز پیشگامان شیمی پیشگام است.

شما عزیزان می‌توانید خرید مواد شیمیایی را با طعم راحتی از پیشگامان شیمی داشته باشید. کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت (۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ و ۰۳۱-۳۱۳۲۲۳۴۴) تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: