bazarnews

کد خبر: ۹۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
اگر چرم پوش باشید حتما به این مسئله واقف هستید که تولید چرم پروسه بسیار سخت و هزینه بری است و محصولاتی که با چرم ساخته می‌شوند ارزش خرید بالایی دارند و نمی­توان آنها را با یک محصولی مانند پارچه مقایسه کرد.

 

معرفی 4 اکسسوری چرم که ارزش خرید بالایی دارند

معرفی 4 اکسسوری چرم که ارزش خرید بالایی دارند

اگر چرم پوش باشید حتما به این مسئله واقف هستید که تولید چرم پروسه بسیار سخت و هزینه بری است و محصولاتی که با چرم ساخته می‌شوند ارزش خرید بالایی دارند و نمی­توان آنها را با یک محصولی مانند پارچه مقایسه کرد. چرم طی فرایند دباغی یا همان فرایند آراستن  از حالت خام به این شکل که میبینید در می­آید و در واقع پوست خام طی چندین مرحله مانند نمک زنی، حذف اضافات پوست و خیساندن آن در چند محلول شیمیایی مختلف و همچنین آهک زنی و قلیایی کردن پوست به شکلی که می‌بینیم تبدیل می‌شود و در مرحله آخر از رنگهای مختلف برای آن استفاده میشود. فرایند دباغی چرم بوی بسیار بدی دارد و در کارخانه های خارج از شهر انجام می‌شود و زحمت بسیار زیادی برای آن کشیده می‌شود. بنابراین ارزش خرید کوچک ترین اکسسوری چرمی با یک لباس پارچه ای برابری می‌کند و از نظر زیبایی هم این قضیه مشهود است که چرم زیبایی بسیار زیادی دارد.

در ادامه ما میخواهیم برایتان اکسسوری های چرمی و استایل های مختلف و چند اکسسوری مناسب میهمانی را شرح دهیم.

  1. کیف های تزیینی چرمی

اکثر کیف های چرمی تزئینی که می‌بینید دست دوز هستند و در واقع ماشین های چرم دوزی کیف های قالب دار با قالب های آهنی را نمی‌دوزند و بیشتر این کیف های زیبا و چشم نواز هنر دست یک چرم دوز می‌باشد اما برخی از این کیف ها هم توسط ماشینهای چرم دوزی دوخته می‌شوند. با این حال کیف های زیبا و مجللی که در مجالس و میهمانی ها در دست خانم ها می‌بینید یک اکسسوری خاص برای خانم های خوش پوش می‌باشد که می‌خواهند در یک میهمانی به زیباترین شکل بدرخشند. اگر این کیف ها را از برندهای معتبر خارجی خریده باشید و قیمت بسیار بالایی داشته باشند ممکن است جواهراتی که روی آنها کار شده جواهرات اصل باشند که البته قیمت این کیف ها در صورت وجود جواهرات بسیار بالا خواهد بود و هر کسی توانایی خرید این کیف‌ها را ندارد. به عنوان مثال برند سواروسکی اکسسوری های این‌چنینی با جواهراتی اصل تولید می‌کنند. محصولات این برند شامل اکسسوری های مختلفی مانند دستبندها و عینک، انواع زیورآلات زنانه، ساعت و جواهرات مختلفی است که برای خرید آن باید هزینه قابل توجهی بپردازید و اما کیفیت بسیار بالایی هم تحویل خواهید گرفت.

  1. دستبند چرمی با پلاک طلا

معرفی 4 اکسسوری چرم که ارزش خرید بالایی دارند

دستبندهای چرمی که در دست بسیاری از افراد می‌بینیم و یک پلاک طلا به آن وصل است یکی از اکسسوری هایی است که جدا از داشتن ارزش بالا زیبایی بسیار زیادی هم دارد و همراه بودن طلا با این ترکیب باعث می‌شود تا دستبند های چرمی با پلاک طلا یک هدیه ارزشمند برای کسی که دوستش دارید به حساب بیاید.

دستبند های چرمی با پلاک طلا تنوع بسیار بالایی دارند و این که تنها یک دستبند ساده را به عنوان دستبند چرمی به حساب بیاورید و فکر کنید این دستبند ها خسته کننده و معمولی هستند درست نیست بلکه تنوع بالای این دستبند ها و چند تکه بودن این دستبند ها باعث می‌شود بسیاری از افراد نه تنها یک دستبند چرمی بلکه مدلهای مختلف آن را سفارش داده و خریداری کنند. برخی از این دستبند ها شامل یک دستبند اصلی در وسط و دو نوار باریک چرمی در بالا و پایین آن می‌باشند و در برخی از این دستبند ها یک دستبند چرم اصلی به همراه یک بافت چرمی در کنار آن قرار دارد. شما می‌توانید این دستبند ها را به عنوان کادوی تولد یا ولنتاین برای کسی که دوستش دارید به عنوان هدیه خریداری کنید و مطمئن باشید که این هدیه یک هدیه ارزشمند و زیبا است.

  1. کیف های چرمی کوچک حکاکی شده

حکاکی روی چرم و نقاشی های حکاکی شده روی چرم یکی از پر ارزش ترین و زیباترین کار های دستی است که چرم کاران حرفه ای آن را انجام میدهند و کیف هایی که روی آنها حکاکی انجام شده است به دلیل سنگینی و سختی این کار ارزش خرید بالایی دارند. حکاکی روی چرم و  نقش اندازی ضربی روی چرم کارهایی هستند که بسیار زیبا هستند و ظرافت زیادی دارند و بسیاری از این تولیدات را با قیمت های بسیار بالا به کشور های دیگر صادر می‌کنند و بازار فروش خوبی هم دارند. علاوه بر کیف هایی که روی آنها حکاکی انجام می‌شود روی بسیاری از لوازم تزیینی منزل مانند تابلوها این حکاکی ها انجام می‌شود.

به غیر از حکاکی روی چرم، هنرمندان چرم کار با نقاشی روی چرم هم کیف های زیبا و هنرمندانه ای تولید می‌کنند که این کار هم مهارت بالایی نیاز دارد و ارزش خرید این کیف ها هم بالا می‌باشد.

البته حکاکی های چرم را با دستگاه برش لیزر هم می‌شود انجام داد اما هرگز به زیبایی کار دست نخواهد بود و آن ارزش را ندارد. کیف های چرمی که این روزها بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفته است را می­توانید از برند معتبری مانند برند چرم درسا خریداری کنید. انواع کیف پول، بوت، کفش و کمربند چرم درسا و سایر تولیدات این برند نیاز شما به خرید انواع محصولات چرمی آن هم تنها با یک بار خرید کردن را برطرف می­کند. شما می­توانید محصول مورد نیاز خود را بدون رفتن به نمایندگی های این برند و تنها به صورت خرید اینترنتی تهیه کنید.

  1. کمربند های پهن زنانه چرمی

معرفی 4 اکسسوری چرم که ارزش خرید بالایی دارند

دیگر اکسسوری چرمی که میخواهیم به شما معرفی کنیم کمربندهای چرمی هستند که با بند و به صورت ضربدری بسته می‌شوند. این کمربند ها اصولاً روی لباس بسته می‌شوند و باید تفاوت رنگ زیادی با لباسی که می‌پوشید داشته باشند. به عنوان مثال لباسی که می‌پوشید بهتر است سفید و با آستین های پفی باشد و کمربندی که می‌بندید قهوه ای یا مشکی باشد و پهنای آن از زیر سینه شروع شود و تا انتهای گودی کمر برسد. این کمربند ها در واقع کمر شما را باریک می‌کنند و جلوه بسیار زیبایی به لباس و پوشش شما میدهند. حتی می‌توانید اگر کمربند پهن چرمی ندارید یک تکه چرم پهن را خریداری کنید و آن را به اندازه دور کمرتان برش بزنید و با استفاده از سوراخ در دو طرف آن بندهایی را از داخل سوراخ ها رد کنید و یک کمربند را به راحتی برای خود درست کنید. دقت کنید بندهایی که می­خرید حتما بندهای چرمی یا بند کفش محکمی باشند که با کشیدن زیاد پاره نشوند. ایده‌های بیشتر را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

اکسسوری ها و لباس های چرمی جدا از زیبایی ماندگاری و دوام بالایی دارند و اگر شما علاقه ای به خرید دائمی ندارید بهتر است از محصولات چرمی برای خودتان خریداری کنید و چندین سال بدون آن که نگران خراب شدن لباس یا وسایل­تان باشید از آنها استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که زیبایی این محصولات حتی با گذشت چندین سال هم کم نخواهد شد و به همان زیبایی باقی خواهد ماند. تنها باید سعی کنید تا با مراقبت و از چرم ماندگاری آن حفظ شود و دچار پوسته پوسته شدن نشود.

نویسنده: سارااقبالی

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: