bazarnews

کد خبر: ۹۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
در حال حاضر در کشور ایران شرکت‌ های زیادی به عنوان تولید کننده سیستم گرمایشی تابشی فعالیت دارند.

سیستم‌ های تابشی یا همان گرماتاب و جت هیتر جز یکی از بهترین دستگاه‌ های گرمایشی در دنیا محسوب می‌ شود. در حال حاضر در کشور ایران شرکت‌ های زیادی به عنوان تولید کننده سیستم گرمایشی تابشی فعالیت دارند. یکی از شرکت های تولید کننده سیستم گرمایش تابشی، سهند هواساز است. شرکت ما به عنوان بهترین تولید کننده سیستم گرمایشی تابشی در ایران فعالیت مستمر و سابقه‌ی درخشانی دارد. در ادامه شما را با انواع سیستم های گرمایشی تابشی سهند هواساز نیز آشنا می کنیم.

سیستم گرمایشی چیست و چه انواعی دارد؟

مکانیزم سیستم‌ های گرمایش تابشی همانند عملکرد گرمایش خورشید می باشد. یعنی اینکه با انتشار اشعه مادون قرمز محیط را گرم می‌ کند. در واقع بهتر است بگوییم که در زمان روشن شدن این دستگاه، تمامی اجسامی که در برخورد با اشعه قرار می‌ گیرند؛ گرم می‌ شوند. به همین دلیل از این سیستم می‌ توان هم در محیط‌ های بسته و هم در محیط‌ های باز همچون باغ رستوران‌ ها، حیاط ویلاها و ... استفاده کرد.

آشنایی با انواع محصولات تولید کننده سیستم گرمایش تابشی

 انواع محصولات تولید کننده گرماتاب را می‌توان از نظر محل نصب، اندازه و شکل به دسته‌ های زیر تقسیم کرد.

  • سیستم گرمایشی تابشی سقفی
  • سیستم گرمایشی تابشی دیواری
  • سیستم گرمایشی تابشی کف

به گفته سهند هواساز به عنوان بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی در ایران، نمونه‌ های سقفی و دیواری کاربرد و رواج بیشتری دارد. قیمت این دو مدل، نسبت به سیستم گرمایشی تابشی کف پایین‌ تر می باشد. چرا که برای اجرای مدل کفی، باید در زیر کاشی و سرامیک، لوله هایی حاوی آب گرم تعبیه شود.

آشنایی با سهند هواساز بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی

همانطور که در ابتدا گفته شد؛ در حال حاضر ده‌ ها تولید کننده برتر در حوزه تولید سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی مشغول به فعالیت هستند که یکی از بهترین تولید کننده سیستم تابشی سهند هواساز می باشد. این شرکت، با بیش از ۱۵ سال سابقه مفید در حوزه طراحی، تولید و عرضه انواع و اقسام سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی به ویژه سیستم های گرماتاب یا همان دستگاه‌ های تابشی فعالیت دارد و تا به اکنون توانسته نیاز قشر زیادی از مصرف کنندگان در سراسر ایران را رفع نماید.

آشنایی با تولید کنندگان سیستم گرمایش تابشی

ویژگی‌ های بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی

ساخت گرمایش تابشی با به روز ترین استانداردها

سهند هواساز که نامش در لیست بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی در ایران قرار گرفته است؛ کلیه محصولات آن را را طبق به روزترین استانداردهای جهانی در حوزه صنعت ساخت انواع سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی طراحی و تولید کند.

مطابقت داشتن سیستم ها با هر نوع آب و هوا

سهند هواساز با گردآوری برترین مهندسان و متخصصان خبره، توانسته است، سیستم‌ هایی متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه با کمترین میزان مصرف انرژی تولید کند.

۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

ما به واسطه ی تجربه و اعتمادی که از سوی مصرف کنندگان در این سال‌ ها کسب کرده ایم؛ سیستم‌ های گرمایش تابشی را به مدت ۱۵ ماه مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش کرده ایم. اکنون در صورتی که برای خرید سیستم‌ های تابشی یا همان گرماتاب‌ ها به دنبال بهترین تولیدکننده سیستم گرمایش تابشی در ایران می‌ گردید؛ پس ما می‌ توانیم در این راستا به شما کمک کنیم.

ساخت سیستم های تابشی با قطعات اورجینال

از مهم‌ ترین فاکتورهای یک محصول باکیفیت و درجه یک، داشتن قطعاتی اورجینال و اصل می باشد. سهند هواساز به عنوان برترین و بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی، جهت تولید محصولاتش از مواد اولیه مرغوب و قطعاتی باکیفیت و اورجینال استفاده می‌ کند. به طور مثال:

لوله های خروجی سیستم گرمایش تابشی که سهند هواساز تولید می‌ کند؛ همگی از آلومینیوم بوده و فولاد آلیاژی و صفحه رفلکتور این سیستم از فولاد استنلس استیل می‌ باشد. علاوه بر این قطعات این سیستم از ایمنی بالایی برخوردار شده است.

تولید محصولاتی با کمترین میزان مصرف برق

محصولات سهند هواساز، برق کمی مصرف می‌ کنند و همگی دارای برچسب انرژی B شده اند. قابل ذکر است که شاخص مصرف انرژی سیستم‌ های گرمایشی و سرمایش پس از دریافت برچسب انرژی B از ٤٦٩/٨ به ٢٧٠ کیلووات ساعت بر متر مربع در سال کاهش یافت. یعنی با استفاده از سیستم‌ هایی که دارای برچسب B هستند؛ تقریبا ۴۲ درصد از انرژی برق مصرفی کمتر می‌ شود.

تولید سیستم گرمایش تابشی با امکانات بالا

سیستم‌ های گرمایشی که توسط شرکت سهند هواساز به عنوان بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی در ایران طراحی و ساخته می‌ شوند؛ همگی طبق درخواست مشتری به صورت اتوماتیک و از راه دور قابل کنترل می باشند. علاوه بر این طبق نیاز و درخواست مصرف کنندگان، سیستم‌ های گرمایش تابشی تابلو فرمان یا همان تابلو کنترل مجهز می‌ شوند.

خرید سیستم گرمابش تابشی از شرکتی معتبر

خوب است بدانید که هدف سهند هواساز علاوه بر تولید و عرضه محصولات باکیفیت، توجه به ارائه خدمات سریع و دقیق با قیمت هایی مناسب می باشد. این شرکت تا به امروز به پشتوانه تلاش، تخصص و سابقه ی درخشانش، توانسته محصولات متنوعی را چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی تولید و به سراسر ایران عرضه کند. حال اگر شما به دنبال بهترین تولید کننده سیستم گرمایش تابشی می‌ گردید و می‌ خواهید مناسب‌ ترین مدل سیستم گرماتاب را خریداری نمایید؛ پس روی سهند هواساز حساب کنید. کارشناسان فروش ما می‌ توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

قیمت دستگاه گرمایش تابشی چقدر است؟

قیمت دستگاه های گرمایش تابشی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله نوع قطعه مصرفی، عملکرد دستگاه ، کارکرد دستگاه، نو یا کارکرده بودن دستگاه مربوطه و ... موثر می باشد. همچنین عواملی همچون گارانتی، خدمات پس از فروش، قیمت دلار  نیز در نحوه قیمت گذاری دستگاه های تابشی تاثیر می گذارد. شما می توانید جهت دریافت قیمت به روز دستگاه و در یافت مشاوره و راهنمایی خرید دستگاه با شماره های درج شده در سایت سهند هواساز تماس حاصل فرمایید. ما همیشه در پی آن هستیم که بهترین و مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در راستای اهداف کسب و کارتان پیش بروید

منبع : افق نیکان.

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: