bazarnews

کد خبر: ۹۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
یک مقام مسئول گفت: اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی پوشاک از ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در مجموعه نمایشکاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

به گزارش بازارنیوز، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه  پوشاک با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی در زمینه صنعت پوشاک، فرصت بسیار با ارزشی است. شرکت‌های فعال این حوزه ضمن ایجاد ارتباطات اقتصادی با شرکت های خارجی می توانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار‌های داخلی و خارجی و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

او در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت:  این اتحادیه در اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته) قصد دارد تا مجالی برای آشنایی و پیوند بیشتر واحد‌های خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک و مشاغل خانگی وابسته به خصوص زنان سرپرست خانوار را فراهم کند.

شیرازی گفت: از مهم ترین اهداف و آثار این نمایشگاه می‌توان به ارائه آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌های پیشرفته در زنجیره ارزش صنعت پوشاک، مد، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات ایرانی و صادرات محصولات تولید ایران با کیفیت و استاندارد‌های روز دنیا اشاره کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری برخی نمایشگاه ها مثل نمایشگاه های بهاره را غلط می دانم چرا که این پوشاک و کالاها با واسطه های زیادی به دست مصرف کنندگان می رسند و خریدار نیز اطلاعی از این مسئله ندارد و فقط می خواهد که جنس خود را خریداری کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: رویکرد درست این است که ما به گونه ای کار را انجام دهیم که تولیدکننده به طور مستقیم جنس خود را به دست مصرف کننده برساند و عملا خبری از واسطه نباشد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در پایان گفت: این نمایشگاه می‌تواند در ارائه تکنولوژی و فناوری‌های نوین این صنعت و ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل، آینده پژوهی در صنعت پوشاک و جلوگیری از ورود پوشاک قاچاق بسیار موثر باشد. در این نمایشگاه عرضه، خرید و فروشی انجام نخواهد شد و این نمایشگاه به عنوان عامل معرفی این برند ها به واحد های صنفی و فروشندگان است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: