bazarnews

کد خبر: ۹۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ طی ماه سپتامبر معرفی شده و طرفداران توانستند که با طیف رنگی موجود در تمام این مدل‌ها آشنا شوند.

به گزارش برنا، مدل‌های مختلف آیفون ۱۳ طی ماه سپتامبر معرفی شده و طرفداران توانستند که با طیف رنگی موجود در تمام این مدل‌ها آشنا شوند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو اقساطی و دیگر مدل‌ها وجود دارد، توجه به رنگ است. سلیقه کاربران متفاوت است و در کنار افرادی که رنگ‌های عرف جامعه را ترجیح می‌دهند، افراد دیگری هم وجود خواهند داشت که به دنبال رنگ‌های خاص هستند. رنگ‌های کاملا جدیدی در مدل‌های استاندارد و پرو این سری وجود دارد که می‌توانید در کنار رنگ‌های کلاسیک محبوب، به سراغشان بروید. بنابراین، برحسب علاقه و سلیقه خود می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که باب میل شما باشند.

رنگ‌های آیفون ۱۳ پایه آیفون ۱۳ مینی

این دو گوشی، جزو مدل‌های استاندارد این سری هستند که طیف رنگ متنوع‌تری را نسبت به مدل‌های دیگر فراهم می‌کنند. امسال می‌توانید این گوشی‌ها را در پنج رنگ دریافت کنید. چهار رنگ آن همانند سال گذشته تعیین شده است، اگرچه بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که رنگ‌های امسال روشنایی کمتری دارند و اپل جسارت چندانی در سال جاری از خود نشان نداده است. امسال اپل یک پالت رنگی جدید را هم اضافه کرده است که ممکن است از آن خوشتان بیاید. قیمت آیفون ۱۳ مناسب‌تر از مدل‌های دیگر است در کنار آن، می‌توانید طیف رنگی بیشتری را هم در زمره انتخاب‌های خود داشته باشید.

همین دو دلیل کافی است که این گوشی جزو گزینه‌های هر طرفداری برای خرید باشد. آیفون ۱۳ از پنج رنگ قرمز، استارلایت (سفید)، میدنایت (مشکی)، آبی و همچنین صورتی تشکیل شده است. ذکر این نکته هم ضروری است که طبق آمارهای ثبت شده، گویا رنگ صورتی طرفداران بیشتری در بین خریداران داشته است. اگر نگاه ریزبینانه‌تری به این رنگ‌ها داشته باشیم، تنها رنگی که کاملا مشابه سال گذشته است، قرمز خواهد بود. مباقی سایه‌هایی از رنگ‌های سال گذشته هستند و همین موضوع سبب شده است که حالت مات و بیشتر و روشنایی کمتری داشته باشند.

آیفون 13 + بازرگانی سیب

حتی اگر رنگ قرمز کاملا مشابه با سال گذشته باشد، اپل با این رنگ سعی کرده است که نمایش چشم‌گیری از محصول خود از نظر طراحی داشته باشد و بدنه گوشی را بهتر در آن نمایش دهد. اپل عنوان کرده است که بخشی از عواید فروش رنگ قرمز آیفون ۱۳ و آیفون مینی را به صندوق جهانی مقابله با ویروس کرونا اهدا خواهد کرد. رنگ استارلایت، جایگزینی برای رنگ سفید سال گذشته شده است و دارای لبه‌های آلومینیومی نقره‌ای است. استارلایت شباهت زیادی به رنگ سفید سال گذشته دارد، اما در حال حاضر، یک سایه گرم روی آن آمده است و به رنگ مروارید و کرم دیده می‌شود.

لبه‌های نقره‌ای در حال حاضر نشانه‌هایی از طلا در خودشان دارند که سبب می‌شود گرم‌تر دیده شوند. استارلایت با رنگ نقره‌ای سرد، سازگاری موثرتری دارد و می‌توانید آن را شبیه به رنگ نقره‌ای آیفون ۱۳ پرو بدانیم. البته لبه‌های آلومینیومی مات و رنگ گرم مشابه شامپاین را هم باید به آن اضافه کنیم. آیفون ۱۳ در رنگ میدنایت هم شباهت زیادی با رنگ مشکی سال گذشته دارد. این رنگ معمولا با خاکستری فضایی یا گرافیک اشتباه گرفته می‌شود. این رنگ کاملا جدید بوده و جایگزین رنگ مشکی می‌شود که به‌عنوان تیره‌ترین رنگ در سال گذشته تعیین شده بود. تفاوت‌های این رنگ با مشکی کاملا مشخص است بیشتر به رنگ آبی سرمه‌ای هم می‌تواند شبیه باشد.

اگرچه، قبلا رنگ سایه آبی در ترکیب آیفون ۱۲ وجود داشت، اما رنگ آبی آیفون ۱۳ کمی روشن‌تر و گرم‌تر دیده می‌شود و همراه با یک رنگ فیروزه‌ای هم دیده می‌شود. در نهایت، رنگ صورتی را می‌بینیم که کمی کم رنگ بوده و شبیه به یک آب نبات دیده می‌شود. این رنگ جایگزینی برای رنگ بنفش بوده است. رنگ سبز هم از این سری حذف شده است و به دلیل استقبال کمی که در سال گذشته داشت، امسال از ترکیب آیفون ۱۳ حذف شده است. بعد از بررسی کامل رنگ‌های مربوط به نسخه‌های استاندارد آیفون ۱۳، می‌توانیم در مورد سری پرو آیفون ۱۳ هم صحبت کنیم که نکات جالبی برای ما دارد.

رنگ‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس

این دو گوشی در چهار رنگ در اختیار شما علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. بازرگانی سیب یک شرایط ویژه برای خرید آیفون ۱۳ پرو اقساطی را فراهم کرده است و رنگ دلخواه خود را می‌توانید از این ترکیب انتخاب کرده و یک خرید ایده‌آل و رضایت بخش را داشته باشید. آیفون پرو مکس قسطی هم با بهترین شرایط و تنها با یک کارت شناسایی و دسته چک در اختیار شما قرار می‌گیرد و در کمترین زمان ممکن می‌توانید گوشی خود را دریافت کنید. تفاوت‌های جالبی بین طیف رنگی آیفون ۱۳ پرو و نسخه‌های استاندارد وجود دارد که می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

آیفون 13 + بازرگانی سیب

آیفون ۱۳ در نسخه‌های پرو، چهار رنگ گرافیتی، طلایی، نقره‌ای و آبی Sierra را ارائه می‌کند. گرافیت، طلا و نقره، همگی در ترکیب سال گذشته گوشی‌های پرو آیفون ۱۲ هم وجود داشته‌اند و تنها نسخه آبی Sierra است که به تازگی به این ترکیب اضافه شده است. اپل تایم اختصاصی این رنگ را در رویداد خود اختصاص داده و بود و در مورد آن صحبت کرد. این گزینه رنگی جدید، جایگزین رنگ آبی در سال گذشته می‌شود که با عنوان Pacific Blue ارائه شده بود. این رنگ بسیار روشن‌تر شده و شباهت زیادی به سایه آبی رنگ هم دارد. شایان ذکر است که رنگ نقره‌ای سری پرو، تنها به لبه‌های دستگاه اشاره دارد و قسمت پشتی آیفون ۱۳، در واقع سفید رنگ خواهد بود. علاوه بر این، رنگ گرافیکی هم شباهت زیادی به رنگ خاکستری فضایی از نسل‌های قبل دارد.

چه رنگی را انتخاب کنیم؟

هنگام خرید آیفون ۱۳ پرو اقساطی و آیفون ۱۳ پرو مکس قسطی باید به سلیقه و سبک خود توجه داشته باشید. اگر از گوشی خود همراه با قاب استفاده می‌کنید، باید ببینید که کدام رنگ به کدام قاب مکمل مناسب‌تری است. می‌توانید از رنگ‌های خنثی‌تر مانند میدنایت یا استارلایت استفاده کرده یا در آیفون ۱۳ پرو هم به سراغ گرافیک یا نقره‌ای بروید که عرف بیشتری از جامعه را به خود اختصاص داده‌اند. همراه با این رنگ‌ها می‌توانید از قاب‌های رنگی‌تر استفاده کنید.

بازرگانی سیب شرایط ویژه‌ای را برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس قسطی فراهم کرده است و دیگر مدل‌های سری سیزدهم آیفون را در کنار اپل سری ۷، می‌توانید بدین شیوه خریداری کنید. با توجه به قیمت آیفون ۱۳، خرید نقدی آیفون می‌تواند برای همه مشکل‌ساز باشد. بنابراین، برای کاهش استرس و پرداخت کل مبلغ در عرض یکسال، بازرگانی سیب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. علاقه مندان خرید آیفون، گوشی‌های جدید امسال را می‌توانند به‌صورت قسطی خریداری کرده و گزینه‌های رنگ موردعلاقه خود را هم انتخاب کنید. قیمت آیفون ۱۳ در مورد تمام این گزینه‌های رنگی یکسان خواهد بود؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید انتخاب کنید.

برنا/
برچسب ها: آیفون ، آیفون 13 ، اپل
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: