bazarnews

کد خبر: ۹۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و ارسال لیست بیمه کارکنان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران و صاحبان کسب و کارها در پایان ماه است. جرائم مربوط به بیمه کارکنان شامل بخشودگی نمی‌شوند و مسئولین امر باید قبل از پایان موعد مقرر با ارسال لیست بیمه از طریق اینترنت و یا دیگر راه های اعلام شده توسط سازمان تامین اجتماعی، از جریمه شدن خود جلوگیری کنند.

 ثبت اطلاعات کارمندان به دو صورت دستی و اینترنتی انجام می شود که تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند، اما ارسال لیست از طریق اینترنت به دلیل سهولت و سرعت انجام کار همواره توصیه می شود. در این میان، نرم افزار حسابداری نیز می‌تواند کمک زیادی به ارسال لیست بیمه کارکنان به صورت دقیق و به موقع ‌نماید.

رد کردن لیست بیمه برای چه کسانی ضروری است؟

یکی از اقدامات قانونی پس از راه اندازی کسب و کار بیمه کردن کارکنان است. مطابق با قوانین تامین اجتماعی، تمامی کارفرماهای مشمول این قانون لازم است حداکثر ظرف ۱۵ روز پس از شروع کسب و کار نسبت به انجام این کار اقدامات لازم را انجام دهند. یکی از مهم ترین مزایای بیمه کردن کارکنان استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی در صورت بروز حوادث احتمالی ناشی از کار است.

ارسال لیست بیمه به صورت اینترنتی

با توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی دیگر نیازی نیست جهت ارائه لیست بیمه و دریافت فیش حق بیمه بصورت حضوری به شعب سازمان و یا کارگزاری‌ها مراجعه نمایید. شما می‌توانید در منزل یا محل کار خود لیست بیمه را از طریق اینترنت به اداره تامین اجتماعی ارسال نموده و فیش حق بیمه خود را دریافت نموده و جهت پرداخت آن نیز از طریق سایت اقدام نمایید.

با نحوه ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی به صورت اینترنتی آشنا شوید.

 

نرم افزار حسابداری راه حلی ساده برای ارسال لیست بیمه

 

نرم افرار حسابداری محک راهکاری ساده و نوآورانه

گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان گیر است و همچنین خطاهای محاسباتی نیز رخ می‌دهد. فرایند محاسبه فیش حقوقی پرسنل می تواند بسیار وقت گیر و فرسایشی باشد. محاسبه حقوق پایه، بیمه، اضافه کار، کسر کار، تاخیر، حق مسکن، حق عائله مندی و… برای چندین کارمند بسیار پیچیده بوده و احتمال اشتباه محاسباتی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. این امر باعث ایجاد اختلال در کار سازمان شده و نارضایتی کارمندان و مدیران را به همراه خواهد داشت.

گروه نرم افزاری محک با شناخت کامل از این قبیل مشکلات، راهکاری ساده و نوآورانه برای حل آن‌ها ارائه کرده است. در واقع، نرم افزار حسابداری محک با کمک افزونه حقوق و دستمزد و مکانیزه کردن فرایند محاسبه و صدور فیش حقوق، امکان بروز این نارضایتی ها را کاهش داده است. علاوه بر این در این افزونه می‌توانید سابقه حقوق کارمندان را ذخیره و بایگانی کنید تا در صورت بروز مشکل یا نیاز به ارجاع، به سادگی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

برخی از امکانات این افزونه عبارتند از:

۱- تعریف حکم کارگزینی
 

۲- تعریف مزایا و کسورات
 

۳- قابلیت تغییر مبانی حقوق و دستمزد
 

۴-  صدور فیش حقوقی تکی یا گروهی
 

۵- چاپ فیش حقوقی


و...

 

چرا نرم افزار حسابداری محک؟

نرم افزار حسابداری محک طوری طراحی شده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای اصناف مختلف باشد. در واقع، این نرم افزار بیش از ۲۰۰ گروه شغلی (با تنوع بالای اصناف مختلف) را پوشش می‌دهد.

در مقایسه با سایر نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار حسابداری محک قیمت بسیار مناسب‌ و مقرون به صرفه‌ای دارد.

رابط کاربری(UI)  نرم افزار محک بسیار کاربرپسند است و افرادی هم که تجربه کار با نرم افزارهای حسابداری را ندارند می‌توانند به راحتی با این نرم افزار کار کنند. منوی این نرم افزار کاملا ساده و قابل فهم طراحی شده و کاربر می‌تواند با حداقل کلیک، به گزینه موردنظر دسترسی پیدا کرده و عملیات موردنظر را به انجام برساند.

نرم افزار محک بیش از ۳۰۰ نمایندگی مستقیم و رسمی و مرکز فروش و خدمات در سرتاسر کشور دارد.

 

نرم افزار حسابداری راه حلی ساده برای ارسال لیست بیمه

 

نرم افزار محک از پشتیبانی قوی برخوردار است. هزینه پشتیبانی نیز بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از سایر نرم افزارهای حسابداری است. ضمن اینکه، بسیاری از نرم افزارهای حسابداری در صورت تاخیر در تمدید پشتیبانی، کاربر را جریمه می‌کنند. تیم پشتیبانی نرم افزار محک، نه تنها جریمه‌ای برای تاخیر تمدید پشتیبانی در نظر نمی‌گیرد، بلکه در صورت تمدید پیش از موعد ۳ ماه پشتبانی رایگان به مشترکین محک ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت نرم افزار محک قفل دیجیتال است. در حالی‌که بیشتر نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار همچنان از قفل سخت افزاری استفاده می‌کنند، نرم افزار محک مجهز به قفل دیجیتال است که البته در موارد خاص و بنابر درخواست مشتری می‌تواند قفل سخت افزاری نیز به مشترکین ارائه کند.

بیشتر نرم افزارهای حسابداری، در صورت گم شدن قفل نرم افزار، شما را مجبور به خرید مجدد و پرداخت هزینه کامل محصول می‌کنند. اما نرم افزار حسابداری محک این امکان را فراهم کرده تا در صورت گم شدن قفل نرم افزار، برای بار اول ۲۰% قیمت نرم افزار و برای بار دوم ۵۰% قیمت محصول را پرداخت کنید و بعد از بار سوم مجبور باشید نرم افزار را مجددا خریداری کنید.

امکان کلاینت شبکه یا استفاده همزمان چند کاربر از نرم افزار معمولا هزینه بالایی دارد. با این حال، محک با هزینه بسیار کم این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است.

همان طور که می‌دانید، یک نرم افزار حسابداری خوب باید به طور مداوم و مطابق با تغییرات قوانین مالیاتی و شیوه‌های مالی و حسابداری به روزرسانی شود. نرم افزار حسابداری محک هر سال ۳ بار به روزرسانی شده و ورژن جدیدی در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

بیشتر نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار شامل افزونه‌های متعددی هستند و برای ارائه، نصب و فعالسازی هر کدام هزینه‌های هنگفتی دریافت می‌کنند. این در حالی است که نرم افزار حسابداری محک با ۱۵ افزونه جامع و کاربردی می‌تواند با حداقل هزینه نیازهای مشتریان را برطرف سازد.

گروه نرم افزاری محک آموزش دانشجویان و علاقمندان ورود به حوزه حسابداری و مدیریت مالی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین، حسابدارانی که با نرم افزار حسابداری محک کار می‌کنند و به آن مسلط هستند تسهیلات ویژه دریافت کرده و معرفی به کار می‌شوند.

نرم افزار حسابداری راه حلی ساده برای ارسال لیست بیمه

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: