bazarnews

کد خبر: ۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
اگر برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی متناسب با کسب و کار خود و انتخاب آن نیاز به مشاوره دارید می‌توانید درخواست خود را با کارشناسان هدایای تبلیغاتی مدیرگیفت مطرح کنید.
تصور کنید که شما یک محصول بسیار با کیفیت را طراحی، تولید و روانه بازار کرده‌اید اما هیچ شخصی آن محصول را نمی‌شناسد و قبلا هم تجربه استفاده از محصولات برند شما را نداشته است. در این شرایط احتمالا میزان فروش آن محصول مطابق با پیش‌بینی‌های شما جلو نرفته و آن طور که شایسته آن است، مورد توجه قرار نمی‌گیرد. برای معرفی محصول خود لازم است از یک سری روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند بیشتر دیده شوید.


روش تبلیغاتی هر کسب و کار با توجه به هدف کمپین تبلیغاتی و بودجه شرکت می‌تواند متفاوت باشد. برخی ترجیح می‌دهند از روش‌های پر هزینه‌ای مانند تبلیغات در تلویزیون استفاده کرده و برخی دیگر ترجیح می‌دهند به سراغ تبلیغات در فضای مجازی بروند اما تاثیر هدایای تبلیغاتی معمولا بیشتر از سایر روش‌ها است. به طور مثال تبلیغات در فضای مجازی و در استوری، تنها 24 ساعت در مقابل دید افراد قرار می‌گیرد و پس از آن تبلیغ شما به صورت کلی پاک می‌شود. هدایای تبلیغاتی محدود به بازه زمانی خاصی نیستند و می‌توانند حتی تا یک سال و بیشتر به معرفی برند شما کمک کند. با توجه به تنوع بالای هدیه تبلیغاتی، با هر میزان بودجه‌ای می‌توان از آن استفاده کرد بدون آنکه نگران قیمت محصول باشید.

هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید باید کاربردی باشد و در زندگی روزمره مورد استفاده مشتریان جدید و قدیمی قرار گیرد. استفاده مکرر از هدیه تبلیغاتی، علاوه بر اینکه مشتریان قدیمی شما را حفظ خواهد کرد باعث آشنایی افراد بیشتری با خدمات شما می‌گردد. پس از انتخاب یک هدیه تبلیغاتی متناسب با هدف کمپین تبلیغاتی، وقت آن رسیده که نام برند خود را بر روی آن هدیه چاپ کنید. طراحی چاپ شده بر روی هدیه باید به شکلی باشد که محصول را تبدیل به یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه کند تا بتواند در همان نگاه اول توجه مخاطب را به سمت خود جلب کند. برعکس این حالت هم امکان پذیر است، اگر هدیه شما طراحی زیبایی نداشته باشد، ممکن است مشتریان از آن استفاده نکنند.

/برنا


نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: