bazarnews

کد خبر: ۹۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی و رفع موانع و مشکلات فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه امور بانکی یک اولویت و ضرورت برای تحقق شعار سال است.

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات یکی از واحدهای تولیدی راکد شهرستان پاوه در استانداری، رویکرد حمایتی بانک‌ها را عاملی مهم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: در مسیر توسعه و پیشرفت استان باید این همدلی و همراهی صورت گیرد تا روند کاهشی نرخ بیکاری تداوم یابد و به اشتغال‌زایی در شهرهای مرزی با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی کمک شود.

وی در مورد پروژه کارخانه نوشابه سازی پاو نیز گفت: از این پروژه صادرات محور به صورت میدانی بازدید کردیم و انتظار داریم با توجه به ظرفیت های ویژه این کارخانه همکاری لازم از طرف بانک نیز انجام شود.

وی افزود: موقعیت مناسب این واحد تولید نوشابه برای صادرات با توجه به شناخت از بازار هدف یک فرصت برای ایجاد اشتغال پایدار و احیای مجدد کارخانه است که امروز با تعامل صورت گرفته دوباره وارد چرخه تولید می شود.

در این جلسه با توافق و تعامل بانک ملت و مجریان طرح مقرر شد ظرف مدت ٣٠ روز مشکلات فراروی راه اندازی این کارخانه رفع شود و این واحد تولیدی با ظرفیت کامل با توجه به دارا بودن تجهیزات و زیرساخت های فنی مطلوب سریعا شروع به فعالیت نماید.

 این واحد تولید نوشابه که در شهرک صنعتی پاوه واقع شده که در سال ٨٧ احداث و پس از یک سال فعالیت به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود که پس از پیگیری صورت گرفته با حمایت مجدد شبکه بانکی به چرخه تولید بازخواهد گشت.

شهرستان مرزی پاوه با بیش از ۶۰هزار تن جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
ایرنا/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: