bazarnews

کد خبر: ۹۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از هزینه یک‌هزار میلیارد تومانی برای احداث ۲ آب‌شیرین‌کن در بندر بوشهر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در حاشیه بازدید از دو پروژه آب‌شیرین‌کن در بندر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر با وجود برخورداری از ساحل طولانی با دریا، همواره از مشکل کم‌آبی در رنج بوده و این مساله به هیچ وجه زیبنده نیست.

وی افزود: اکنون حجم بسیار زیادی از آب شرب مردم استان بوشهر از استان‌های همجوار تامین می‌شود و باید راهکارهای جدید از جمله ایجاد آب‌شیرین‌کن‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های مهم آب‌شیرین‌کن در استان و همچنین تعریف پروژه‌های جدید آب‌شیرین‌کن‌ در مناطق مورد نیاز از اولویت‌های استان است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

محمدی‌زاده تصریح کرد: در شهر بوشهر دو پروژه آب‌شیرین کن با ظرفیت ۱۷ هزار و ۳۵ هزار متر مکعب در دست اجراست و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باید در کمترین زمان ممکن ضمن رفع مشکلات پروژه در راستای تکمیل آنها اقدام کند.

استاندار بوشهر از هزینه یک‌هزار میلیارد تومانی احداث ۲ آب‌شیرین‌کن در بندر بوشهر خبر داد و گفت: برای آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان و برای آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار متر مکعبی نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف می‌شود.

وی ابراز داشت: پروژه ۳۵ هزار متر مکعبی بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه آب‌شیرین‌کن ۱۷ هزار متر مکعبی نیز پیشرفت خوبی دارد و بزودی فاز اول این پروژه وارد مدار می‌شود.

بازار/

برچسب ها: آب شیرین کن ، بوشهر ، هزینه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: