bazarnews

کد خبر: ۹۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بهترین ناظران ما مردم هستند، از نظارت خود بر روند رسیدگی به موضوعات سامانه ۱۹۷ خبر داد.

سردار اشتری در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷) اظهار کرد: مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷)، پل ارتباطی میان مردم و فرماندهان، معاونان، مسئولان و مدیران ناجا است.

وی با تشریح فرآیند دریافت موضوعات مردمی از طریق ۱۹۷ عنوان کرد: مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۷، نظرات، انتقادات، پیشنهادات و ... خود را مطرح و این مرکز، از زمان دریافت پیام تا طی فرآیند رسیدگی و حصول نتیجه، همکاران این موضوعات را پیگیری می‌کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه بهترین ناظران ما مردم هستند، خاطر نشان کرد: موضوعات مطروحه با سامانه ۱۹۷، طیف بندی و دسته بندی می‌شود و در این میان با بررسی نمودار‌های ارزیابی، در خصوص برخی موضوعات تصمیم گیری‌های کلان می‌شود.

وی با بیان اینکه بنده بر روند رسیدگی موضوعات ۱۹۷ نظارت دارم، خاطر نشان کرد: ارتباط مردم با خودمان را در ارزیابی عملکرد نیرو‌های پلیس و فرآیند پیشرفت ماموریت‌ها و پیشبرد اهداف موثر می‌دانیم.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در ادامه حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (۱۹۷)، ضمن ارتباط مستقیم (تماس تلفنی) با مردم، پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات عمومی و مردمی بود و دستور رسیدگی به برخی مشکلات مطروحه از سوی مردم را صادر کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: