bazarnews

کد خبر: ۹۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروه اصلاح قانون بانک مرکزی، کارگروه رمزارز‌ها و کارگروه قوانین و احکام مربوط به ریال بین دولت و مجلس خبر داد و گفت: با این کار پول ملی تقویت شده و نظارت بر نظام بانکی افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۵ مهرماه) بعد از حضور علی صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی در نشست این کمیسیون در گفتگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: در این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی گزارشات و برنامه‌های بانک مرکزی، سیستم بانکی و تقویت پول ملی در کشور بررسی شد.

وی افزود: نظارت بر نظام بانکی که خلاء چند سال اخیر است در این نشست با حضور آقای صالحی بررسی شد. این در حالی است که اگر نظارت‌ها افزایش پیدا کند، هم ساماندهی نظام بانکی بیشتر می‌شود و هم به ناترازی برخی بانک‌ها رسیدگی خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: در این جلسه با حضور رئیس کل بانک مرکزی مقرر شد سه کارگروه تخصصی اصلاح قانون بانک مرکزی، کارگروه رمزارز‌ها و کارگروه قوانین و احکام مربوط به ریال بین دولت و مجلس تشکیل شود.

پورابراهیمی در پایان گفت: سعی داریم اتفاقات مثبتی در سیاست‌های اقتصادی و پولی و بانکی با تشکیل کارگروه‌های مذکور و همراهی دولت و مجلس در این باره رقم بخورد.

برچسب ها: پول ملی ، بانک مرکزی ، دولت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: