bazarnews

کد خبر: ۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام و رسیدن به امیال خود برنامه‌ریزی کرده اند و چنانچه غفلت کنیم آن‌ها از این فرصت استفاده خواهند کرد چراکه شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی روز یکشنبه در همایش وحدت شیعه و سنی در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان اظهارداشت: دشمن به منظور ضربه زدن به مسلمانان از کوچکترین روزنه‌ای وارد می‌شود و ضروری است ما در همه ابعاد هشیار باشیم.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: مراقبت از نظام اسلامی در این برهه که تمام دشمنان اسلام با همه قدرت و توان و با استفاده از هر ابزاری به دنبال شکستن مقاومت مسلمانان و اتحاد بین مذاهب در جمهوری اسلامی هستند کوچکترین غفلت باعث انحراف انقلاب خواهد شد و جلوگیری از این اتفاق بردوش علمای شیعه و سنی است.

زمانی بیان داشت: علما و حوزویان امروز وظیفه دارند با مجهز شدن به علم اسلامی و استفاده از منابع بیشماری که در این رابطه بوسیله عالمان تهیه شده آماده مجاهده باشد تا بتواند از دستاورد‌های اسلام دفاع کند.

وی افزود: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمنان که درصدد کم ارزش جلوه دادن نظام و دستاورد‌های آن هستند، ضروری است.

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور گفت: امت اسلامی با جمعیت یک و نیم میلیاردی در دنیا چنانچه باهم متحد شوند و صمیمانه در عرصه‌های دینی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی باهم همکاری کنند به طور قطع بزرگترین قدرت را ایجاد خواهند کرد و این وظیفه‌ای است که بردوش مسلمانان است تا با جلوگیری از اظهارنظر افراد تندرو و همکاری بیشتر به تعاملی بزرگ دست یابیم.

برچسب ها: اسلام ، حوزه علمیه ، شیعه ، سنی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: