bazarnews

کد خبر: ۹۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
۷۷ درصد از دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال مازندران تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: ۱۸۶ هزار نفر از دانش‌آموزان استان دوز اول واکسن کرونا را تاکنون تزریق کرده اند که با توجه به آمار کل دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه استان که ۲۴۰۷۰۸ نفر است، حدود ۷۷ درصد دانش‌آموزان مازندرانی با دوز اول واکسینه شدند.

او با بیان اینکه واکسیناسیون دانش‌آموزان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد، افزود: ۱۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون اختصاصی هم اکنون برای دانش‌آموزان در شهرستان‌ها و مناطق استان راه‌اندازی شده و نوبت‌دهی مدارس دخترانه و پسرانه به صورت مجزا و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سعدی پور گفت: ۱۳ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۱۳ هزار ریال از محل اعتبارات هزینه‌ای فصل پنجم تحت عنوان «تغذیه و خوراک دانش‌آموزان مدارس شبانه روزی» به حساب مدارس مشمول واریز شد.

او همچنین از ورود رسمی همه مهد‌های کودک به مجموعه آموزش و پرورش از مهر ۱۴۰۰ خبر داده و افزود: باتوجه به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و واگذاری کامل امور کودکان از بدو تولد تا ۶ سال به این سازمان، مهر امسال شاهد ورود رسمی همه مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی سایر دستگاه‌ها به جمع آموزش و پرورش هستیم و آموزش و پرورش تنها متولی رسمی حوزه کودکان خواهد بود.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: