bazarnews

کد خبر: ۹۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
به گزارش بازارنیوز:نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس ضمن اذعان به باقی ماندن از مهلت قانونی معرفی وزیر آموزش وپرورش گفت: نسبت به معرفی گزینه وزارت آموزش و پروش تسریع نمایید.

فرهاد طهماسبی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک آغاز هفته گفت: در ابتدا لازم می‌دانم از رئیس جمهور و هیات دولت بابت اقدامات خوبی که در این دو ماه فعالیت دولت سیزدهم انجام شده، از جمله واکسیناسیون گسترده عموم مردم در مقابل ویروس کرونا و انجام سفر‌های استانی و حضور در میان مردم تشکر کنم.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس دولت سیزدهم افزود: تربیت، اصلی‌ترین و سرنوشت سازترین مسائله از روز الست تا یوم القیامه است. در ایام شروع سال تحصیلی و شروع فعالیت دولت جدید هستیم. تحول اجتناب ناپذیر بوده و نیاز به مدیریت با برنامه مدون وزارت آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه در استان‌ها و شهرستان‌ها مدیریت آموزش و پرورش در حالت بلاتکلیفی قرار داشته، گفت: بنابراین رئیس جمهور عنایت فرماید علی رغم اینکه قانوناً مهلت دارند، نسبت به معرفی گزینه وزارت آموزش و پروش تسریع نمایید؛ چرا که برای اجرای تغییر و تحول در جوامع بشری، سنت الهی بر آن است که خداوند پیامبران را از میان امت‌ها انتخاب کرده است. پس انتخاب و معرفی معلمی دلسوز و مجرب از بدنه آموزش و پرورش مورد انتظار عمده فرهنگیان است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اقدام سفر‌های استانی و حضور در میان مردم و اقشار مختلف مردم پسندیده و نیکو است. شنیدن درد دل مردم قابل تقدیر است و بنده هم خسته نباشید عرض می‌کنم، اما مردم در این سفر‌ها گلایه‌هایی نیز دارند که به حق و بجاست و آن هم شاید ناشی از عدم دقت در برنامه‌ریزی سفر‌ها است. در سفر اخیر به استان پهناور فارس با حدود ۳۶ شهرستان در یک روز نارضایتی‌هایی را در اکثر شهرستان‌ها به وجود آمد و شایسته نبود با زحماتی که متحمل شدید شاهد نارضایتی باشیم.

/ایسنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: