bazarnews

کد خبر: ۹۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: طرح رتبه بندی معلمان از مؤلفه‌های مهم تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش بازارنیوز علیرضا منادی سفیدان صبح پنج شنبه در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه طرح رتبه بندی از مؤلفه‌های مهم تحقق تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش است، گفت: طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند.

وی به موضوع انتخاب استاندار جدید برای گیلان اشاره و اضافه کرد: آقای عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره گذشته بودند و امیدواریم با حضور ایشان تحولات خوبی در حوزه آموزش استان گیلان رخ دهد.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس تحول نظام بنیادین آموزش و پرورش را خواسته مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: رتبه بندی فرهنگیان که سال‌ها راکد مانده بود توسط مجلس یازدهم در دستور کار قرار گرفت بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های زیاد لایحه این طرح از سوی دولت ارائه شد و امیدوارم سریع‌تر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی تصریح کرد: در طرح رتبه بندی، معلمان در پنج گروه مختلف تقسیم بندی می‌شوند و بر اساس جایگاه خاصی که به آنان تعلق می‌گیرد حقوق و مزایای آنها محاسبه خواهد شد.

منادی سفیدان ادامه داد: طرح رتبه بندی معلمان کرامت و جایگاه معلمان و فرهنگیان کشور را فراهم می‌کند.

روزنو/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: