bazarnews

کد خبر: ۹۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در ماده سه و چهار این قانون و البته در امتیازات تجمیعی آن نیز تغییراتی ایجاد کردیم که اعلام خواهد شد، خبر داد: لایحه رتبه‌بندی معلمان طی دو ماه آینده ابلاغ می‌شود.

به گزارش بازارنیوز؛ علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بعد از ارجاع رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون، بلافاصله در صحن کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به اتفاق نمایندگان اعضای مجلس حاضر شدیم و در ماده سه و چهار این قانون و البته در امتیازات تجمیعی آن نیز تغییراتی ایجاد کردیم که اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این لایحه را دولت ایجاد کرده و نباید به جنبه مادی آن بیشتر توجه کرد؛ آنچه که امسال در لایحه ایجاد می‌کنیم، در سقف تراز مجاز بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور است و ما در بودجه‌ امسال پیش‌بینی کرده بودیم و دولت قبلی نیز حمایت کرد و لایحه را آورد.

وی ادامه داد: عددی را هم تحت عنوان رتبه‌بندی فرهنگیان بند «و» تبصره «دو» قانون بودجه امسال مطرح کردیم و البته دولت حاضر نیز موافقت کرد و اراده‌ی آن بر اجرایی شدن این لایحه بوده و مجلس نیز قوانین آن را پیش‌بینی کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: روز یکشنبه، ۹ آبان ماه، اولین دستور صحن علنی مجلس، بررسی لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان است و حدودا یک هفته بعد از برگشت در شورای نگهبان، به دولت رفته و به دولت نیز یک ماه وقت دادیم تا آیین‌نامه‌ آن را ابلاغ کند، لذا عملا تا دوماه آینده‌ آیین نامه ابلاغ می‌شود.

 
منبع: ایسنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: