bazarnews

کد خبر: ۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک مقام مسئول در استانداری بوشهر گفت: طرح مصوب ستاد مبارزه با قاچاق کالا با برگزاری جلسات متعدد شخص استاندار با ملوانان و سایر فعالان در این حوزه تکمیل شد تا نظرات همه افراد در این طرح مورد استفاده قرار گیرد که در آینده مشکلی برای کسی به وجود نیاید.

گروه بازرگانی بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ اسماعیل کاظمی، مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر در گفتگو با بازارنیوز پیرامون طرح ساماندهی ملوانان که به طرح ته‌لنجی معروف است، اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان، حجت الاسلام رئیسی به استاندار جدید بوشهر دستور داد تا طرح ساماندهی ملوانان را با ضرب العجل ۱۰ روزه آماده و دولت ارسال کند. با پایان این مدت معین، طرح مذکور آماده و به وزارت کشور و نهاد ریاست جمهوری ارسال شد.

وی درخصوص جزئیات این طرح توضیح داد: این طرح با برگزاری جلسات متعدد شخص استاندار با ملوانان و سایر فعالان در این حوزه تکمیل شد تا نظرات همه افراد در این طرح مورد استفاده قرار گیرد که در آینده مشکلی برای کسی به وجود نیاید.

کاظمی اظهار کرد: طرح پیشنهادی بر مبنای همان طرح سال گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که با موافقت نهاد‌های مختلف حاکمیتی تصویب و ابلاغ شده بود. این طرح با نظرات فرمانداران شهر‌های ساحلی، ملوانان، نیروی انتظامی و سایر فعالین و ذی‌ربطان این بخش تجمیع و برای دولت ارسال شده است. طرح مذکور طوری طراحی شده است که هم به نفع کشور و هم به نفع ملوانان باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوهشهر اضافه کرد: اکنون خرده سرمایه‌گذاری‌هایی در استان بوشهر وجود دارد که مشغول فعالیت هستند، ولی شمال این استان بسیار مستعد سرمایه گذاری‌های کلان و جدید است و فضای بسیار بکری برای این کار در استان بوشهر وجود دارد. با این حال مردم این استان در سختی زندگی کرده و تنها منبع درآمد آنها، دریاست؛ لذا از طریق عایدی این طرح می‌توان برای سرمایه گذاری‌های جدید در این استان استفاده کرد تا وضع معیشت و اشتغال در این استان بهبود یابد.

کاظمی اضافه کرد: در صحبتی که در گذشته با حیدر ساجدی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان داشتیم، از طرح ستاد استقبال کرده و آن را طرح کامل و جامعی دانست با این حال، استاندار طرح را با فعالین این حوزه هم در میان گذاشت تا آن‌ها با رضایت کامل آن را بپذیرند؛ ولی آنچه مشخص است، طرح ارسالی برای دولت بر مبنای طرح پیشنهادی همان طرح ستاد است.

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: