bazarnews

کد خبر: ۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
ال‌جی روز دوم آذر ۹۵ از جدیدترین پرچمدار خود در ایران رونمایی کرد. البته دو ماه پس از رونمایی جهانی.
بازار نیوز - تلفن همراه V20 ال‌جی دیروز در یکی از هتل های شمال تهران درحالی رونمایی شد که که در آمریکا با اقبال مواجه شده است و گفته می شود همین عامل یکی از دلایل دیر رسیدن آن به ایران است. 

 ال‌جی V20 نسل دوم سری V تلفن های هوشمند ال‌جی است که به دلیل داشتن نمایشگر دوم در بالای نمایشگر اصلی، معروف شد. این نمایشگر کوچک قابلیت نشان دادن نوتیفیکیشن‌ها و اپلیکشین های مختلفی که برایش تعریف می‌شود را دارد. 

اما ال‌جی ادعا می‌کند V20 یکی از قدرتمندترین تلفن‌های همراه فعلی دنیا در مالتی مدیاست. 

ال‌جی V20 امکانات پیشرفته‌ای شامل Steady Record 2.0، دوربین‌های واید در پشت و جلو، صدای Hi-Fi Quad DAC و سیستم‌عامل اندروید نوقا دارد.
ال‌جی V20، جدیدترین تلفن هوشمند سریV ، بالاترین امکانات چندرسانه‌ای موجود در دستگاه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد. این محصول جدید ال‌جی امکانات جدیدی شامل Steady Record 2.0، Hi-Fi Quad DAC، ضبط صدا با کیفیت اچ.دی و لنز واید برای دوربین‌های پشت و جلو دارد که بهترین عملکرد را در نوع خود ارائه می‌دهند.

ال‌جی V20 اولین تلفن هوشمندی است که سیستم‌عامل اندروید ۷.۰ نوقا و برنامه کاربردی جست‌وجو در تلفن هوشمند Google In Apps از پیش روی آن نصب شده است.
سری V ال‌جی مجموعه تلفن‌های پرچمدار پیشرفته و مرغوب ال‌جی است و برای کاربرانی که بهترین تجربه صدا و فیلم را می‌‌خواهند طراحی شده. ال‌جی به مشتریان V10 توجه کرد تا پی ببرد آنها چه می‌خواهند و چه نیاز دارند. در نتیجه، تشخیص داد که V20 باید برای راویان داستان طراحی شود؛ برای هر کسی که چیزی برای گفتن دارد، هر کسی که تجربه‌ای برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارد.

اما مراسم رونمایی از ال‌جی V20 با همکاری شرکت ال‌جی الکترونیکس و مدیاپردازش، برگزار شد. در این کنفرانس خبری، مدیران ارشد ال‌جی و شرکت حضور در بخشی از این مراسم کانگ من لی، مدیر محصول ال‌جی در ایران گفت: «سهم ال‌جی در تلفن های هوشمند در کل دنیا بیش از ۱۰ درصد در میان برندهای مختلف است. واردات قانونی ال‌جی موبایل تنها از طریق شرکت مدیاپردازش صورت می‌گیرد. با توجه به سیاست‌های دولت در تصمیم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا پیش‌بینی می‌کنیم که موبایل ال‌جی بتواند رشد سریعی داشته باشد. ال‌جی سعی می‌کند همیشه از مبادی قانونی و پرداخت تعرفه‌ای که به موبایل‌ها تعلق می‌گیرد محصولات را وارد کشور کند. 

ال‌جی V20 با قیمت حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شده است.
البته در این مراسم هم کنایه معروفی که در دو ماه گذشته به نوت ۷ سامسونگ زده شده است هم گفته شد؛ کانگ من لی گفت: «خوشبختانه، ما هیچ مشکل انفجار باتری را تاکنون در محصولات موبایل خود نداشته‌ایم!»
خبرآنلاین
جدیدترین مدل گوشی ال جی به ایران رسید+عکس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: