bazarnews

کد خبر: ۹۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
حجت الاسلام جلالی: رمزارز موضوعی است که شفاف نیست و عده ای اندک از آن سود می برند و در این مسئله موازی کاری های سازمان ها هم نگران کننده است .

 

سرگردانی پیرامون مساله رمزارز

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: تورم باعث شده، برخی از افراد جامعه برای حفظ ارزش دارایی هایشان (aset) دنبال برخی فعالیت‌های دلالی و سفته‌بازی بروند و به اعتقاد کارشناسان اقتصادی همین مولفه یعنی نقدینگی سرگردان به علت عدم مدیریت صحیح و کارشناسی شده عمدتاً از بازارهای ارز، سکه، خودرو و بورس سر درمی آورند.

با رشد حبابی رمزارزها در بازارهای جهانی ، برخی از سهامداران بورسی که دیگر به بورس امید چندانی نداشتند به‌ سراغ خرید رمز ارز رفته‌اند که این فعالیت می‌تواند زنگ خطر جدی برای مسئولان باشد چرا که هیچ فضای امن و قابل اطمینانی (safety) در این معامله ها (Buy and sell currency codes ) وجود ندارد و سرمایه‌گذاران در صورت ضرر احتمالی، دستشان به هیچ‌جا بند نیست. ضمن اینکه بانک مرکزی نه‌تنها هیچ‌یک از رمزارزهای موجود را تأیید نکرده بلکه مجوز فعالیت به هیچ‌یک از صرافی‌ها در این حوزه را هم صادر نکرده است.دراین خصوص خبرنگار بازارنیوز با حجت الاسلام جلالی نماینده مجلس گفتگویی انجام داده که به شرح زیر است ؛

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: