bazarnews

کد خبر: ۹۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه این جمعیت به تعهدات خود در قبال میزان واردات واکسن عمل کرد، از واردات بیش از ۱۱۲ میلیون دوز واکسن به کشور خبر داد.

کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شد، گفت: از ابتدای سال جاری و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، تلاش‌های جمعیت هلال احمر در راستای واردات واکسن کرونا آغاز شد و امروز با واردات ۶ میلیون دوز واکسن، به میزان تعهد داده شده، عمل کردیم.
وی افزود: در این مدت، جمعیت هلال احمر موفق شد ۱۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز واکسن وارد کشور کند که این امر جز با تلاش کارکنان و سازمان‌های تابعه جمعیت هلال احمر محقق نمی‌شد و در همین راستا قدردان تلاش‌های تمامی پرسنل جمعیت هلال احمر و معاونین و مسئولین سازمانی هستیم.

همتی ادامه داد: تمامی این زحمات و تلاش‌ها با هدف برداشته شدن باری از روی دوش نظام جمهوری اسلامی ایران و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور تامین واکسن از منابع قابل اعتماد، صورت گرفت؛ خوشبختانه با عنایت به توفیقات الهی موفق به عمل به تعهدات خود شده و تا حدود زیادی در کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا موفق عمل کردیم.

/اقتصاد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: