bazarnews

کد خبر: ۹۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (یکشنبه، نهم آبان‌ماه) در مقایسه با روز کاری گذشته با ۲۰۰ تومان کاهش به قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان داد و ستد شد.

قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز در مقایسه با روز کاری گذشته با ۲۴۱ تومان کاهش برابر ۳۰ هزار و ۸۳۴ تومان بود.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۶ هزار و ۱۴۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۲۲۴ تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۴۱۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۶۵۴ تومان اعلام شد.

نرخ خرید یورو در این بازار ۳۰ هزار و ۵۴۰ تومان و نرخ فروش آن نیز ۳۰ هزار و ۸۱۷ تومان اعلام شد.

همچنین در سامانه نیما در معاملات روز یکشنبه، حواله یورو به نرخ ۲۷ هزار و ۷۳ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۳ هزار و ۴۱۶ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، قیمت دلار از خردادماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و همواره در این محدوده نوسان داشت و حتی در مقطعی به سمت رقم ۲۷ هزار تومان نیز حرکت کرد. در شهریورماه نرخ دلار نزولی یا ثابت بوده است. البته برای چند روزی در محدوده قیمتی ۲۸ هزار تومان نیز معامله می‌شد، اما این شرایط دوامی نداشت.

براساس این گزارش، از یازدهم مهرماه نرخ دلار کاهشی شد. قیمت دلار در هفته‌های گذشته همواره در کانال ۲۶ هزار تومان نوسان داشت و وشنبه گذشته حرکت آرامی به سمت محدوده قیمتی ۲۷ هزار تومان داشت، اما هفته جدید را با نرخ ۲۶ هزار و ۸۷۰ تومان شروع کرد و امروز هم دوباره کاهش ۲۰۰ تومانی کاهش بهای دلار را در صرافی‌های بانکی شاهد بودیم.

/ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: