bazarnews

کد خبر: ۹۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که به کووید۱۹ مبتلا شده است.

ساکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در طول هفته چندین بار تست داده است که نتیجه این تست‌ها منفی بودند، اما نتیجه آزمایش روز یکشنبه مثبت اعلام شد.

او گفت: اگرچه از روز چهارشنبه تماس شخصی نزدیکی با رئیس جمهور یا کارمندان ارشد کاخ سفید نداشته‌ام - و نتیجه آزمایش چهار روز پس از آخرین تماس منفی بود -، اما آزمایش امروزم نتیجه‌اش مثبت بود. "
ساکی با اشاره به اینکه به لطف دریافت واکسن علائم خفیفی را احساس می‌کند، گفت: "آخرین بار رئیس جمهور را روز سه شنبه دیدم که در محوطه باز بودیم و ماسک زدیم. "

ساکی گفت که دور کاری می‌کند و تأکید کرد که قبل از انجام آزمایش دیگری و بازگشت به کاخ سفید به مدت ۱۰ روز قرنطینه خواهد شد.

ساکی، سخنگوی اصلی کاخ سفید، برجسته‌ترین فرد در دولت بایدن است که از زمان روی کار آمدن او در ژانویه به کووید-۱۹ مبتلا شده است.

او گفت که تصمیم گرفت در سفر این هفته بایدن به رم و گلاسکو به او نپیوندد، زیرا تست یکی از اعضای خانواده او برای ویروس کرونا مثبت شد و پس از آن قرنطینه شد.

ساکی اوایل سال جاری گفت که بایدن که کاملاً واکسینه شده است، به درخواست پزشکش، کوین اوکانر، هر دو هفته یک بار به صورت تصادفی تحت آزمایش قرار می‌گیرد. بایدن، ۷۸ ساله، سه واکسن کووید-۱۹ از جمله یک تقویت کننده در ماه گذشته دریافت کرده است.

کاخ سفید از افشای تعداد مبتلایان جدید در میان کارکنان خودداری کرده است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: