bazarnews

کد خبر: ۹۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل هوایی، جاده ای و ریلی عقب ماندگی جدی داریم، گفت: قرارگاه های بی اثر کردن تحریم ها در سازمان ها ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد:  روزی که من وارد وزارت نفت شدم اوج تحریمها علیه ایران بود. در آن زمان جدولی جلوی من وجود داشت که می گفتند فلان کالا از فلان کشور وارد می شد را فقط برای سه ماه در انبارها داریم.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که قرار بود بیفتد مردم اصلاً متوجه نشدند که ناشی از توانمندی های کشور به وجود داشت وجود دارد به عنوان کسی که در سخت ترین دوره تحریم در حالت که در این سازمان کشور حضور داشتند به این نتیجه رسیدم و اعتقاد دارم این موضوع در سازمان بنادر به عنوان یک قرارگاه بی اثر کردن تحربم ها در دستور کار مدیرعامل جدید سازمان بنادر خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت بالای حمل و نقل کشور گفت: امروز در این بخش زندگی های خیلی جدی داریم البته خوشبختانه در سازمان بنادر در این بخش پیشتاز تر است اما در حوزه هوایی ریلی و زمینی یک عقب ماندگی جدی داریم حتماً برای عبور از شرایط راهکارهایی را در نظر بگیریم.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم توجه جدی به ساحل نشینی داریم در این راستا در سواحل جنوب از شهرهایی برای اسکان جمعیت کشور به خصوص در سواحل مکران طراحی شده است.

تسنیم/

برچسب ها: تحریم ها ، قرارگاه ، راه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: