bazarnews

کد خبر: ۹۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
علی قنبری، معاون سابق وزیر جهاد، گفت: شنیده ها حاکی از آن است که دولت در نظر دارد به ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران کارت اعتباری بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران با بیان این که دولت در زمینه بهبود معیشت مردم و پیشرفت اقتصادی برنامه‌ریزی‌ مشخصی داشته است،اظهار کرد: بزرگ ترین آسیبی که در آغاز به کار دولت سیزدهم با آن روبه رو شدیم، کسری ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بودجه بود که این عدد هم اکنون به مقدار زیادی در حال رفع شدن است. وی با بیان این که اکنون استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه به صورت کامل قطع شده است، ادامه داد: درآمدهای جدیدی تعریف شده تا از فشاری که روی مردم است کاسته شود و دولت با استفاده از جیب مردم به دنبال تامین هزینه‌های خود نباشد.

رضایی با اشاره به در نظر گرفتن دو برنامه در حوزه معیشت برای کنترل گرانی‌ها و جبران هزینه‌های تحمیل شده به زندگی مردم گفت: برای کنترل گرانی‌ها، ستاد تنظیم بازار شکل گرفته و اکنون در همه استان‌ها مستقر شده است و برای جبران هزینه هایی که به زندگی مردم تحمیل شده نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده است و امیدوارم در این زمینه در آذرماه، خبرهای خوشحال کننده ای برای مردم داشته باشیم.

خبرآنلاین/

برچسب ها: وزیر جهاد ، یارانه ، قنبری
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: