bazarnews

کد خبر: ۹۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
باشگاه پرسپولیس به زودی فعالیتش را در نقل و انتقالات از سر می‌گیرد.

پبه گزارش بازارنیوز: رسپولیس نقل و انتقالات خوبی را پشت سر نگذاشت و بعد از جدایی ۳ بازیکن کلیدی خود، نتوانست جایگزینی در حد این نفرات بخرد. بعد از لغو ممنوعیت خرید بازیکن و مربی خارجی پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بازیکن خارجی بخرد، ولی فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون و دستیارش، اجازه خرید بازیکن خارجی را به پرسپولیس نداد. اتفاقی که باعث اعتراض شدید کادرفنی و هواداران پرسپولیس شد.

حالا باشگاه پرسپولیس در آستانه تسویه حساب با کالدرون قرار دارد و به زودی این پرونده پرحاشیه بسته خواهد شد. بعد از شکست سنگین به الهلال و البته باخت به آلومینیوم در هفته سوم لیگ نیاز به تقویت و خرید بازیکن خارجی با کیفیت بیشتر از هر زمان دیگری در پرسپولیس حس می‌شود و خود یحیی گل محمدی هم به خوبی این موضوع را می‌داند. نمایش ضعیف پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم باعث شد تا هواداران این تیم فشار زیادی به مدیریت و کادرفنی برای خرید بازیکن خارجی بیاورند و همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس دوباره وارد بازار نقل و انتقالات شود.

نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که پرسپولیس در لیست خود فقط یک جای خالی برای بازیکن بزرگسال دارد وآن‌ها فقط در ۲ حالت می‌توانند بیشتر از یک بازیکن به خدمت بگیرند. حالت اول این است که کادرفنی این تیم یک یا چند بازیکن را در لیست مازاد قرار دهد و به جای آن‌ها بازیکن خارجی بگیرد که البته با توجه شرایط فعلی بعید است این اتفاق بیفتد.

حالت دوم این است که پرسپولیس بازیکن زیر ۲۳ سال جذب کند که این موضوع محتمل‌تر است. پرسپولیس برای نقل و انتقالات حود فقط تا ۱۶ آبان فرصت دارد و بعد از این تاریخ فقط یک بازیکن آزاد می‌تواند جذب کند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: