bazarnews

کد خبر: ۹۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
رییس شورای مرکزی و نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان کشور در راستای تامین امکانات رفاهی برای تمامی آحاد جامعه آغاز شده است.

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح ۲۰۰ مسکن محرومان در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سهمیه این استان برای ساخت مسکن محرومان سه هزار واحد مسکونی است اظهار داشت: احداث مسکن محرومان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که این بنیاد با تمام توان سعی در اجرای این مطالبه دارد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری ۲ مطالبه جدی از نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارند که این شامل احداث مسکن محرومان و برطرف شدن مشکلات مردم پس از بلایای طبیعی است.

رییس شورای مرکزی و نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: نیاز جامعه در زمینه مسکن زیاد است و این مهم وظیفه بنیاد را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام روحانی نژاد بیان کرد: بنیاد مسکن همچنین در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، بروز سیل و رانش زمین در چندین روستا و شهر کشور، بازسازی خانه‌ها و روستا‌ها را برعهده گرفته و تکلیف خود را انجام داده است.

وی گفت: این بنیاد در راستای عمل به منویات رهبر کبیر انقلاب نیز از زمان تاسیس تاکنون ماموریت خود مبنی بر ساخت مسکن برای محرومین، عمران روستایی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده از بلایای طبیعی را با موفقیت به انجام رسانده است.

به گزارش ایرنا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ و با هدف خدمت به محرومان و تامین مسکن آنان به ویژه روستاییان تاسیس شد؛ تهیه مسکن محرومان، تامین واحد‌های ارزان قیمت روستایی با مشارکت مردم، اجرای طرح‌های هادی و بهسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی از اهداف اصلی این بنیاد است.

برچسب ها: مسکن ، اقتصاد ، محرومان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: