bazarnews

کد خبر: ۹۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صرافی باینانس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتالی از نظر حجم معاملات در بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد امکان برداشت از حساب کاربران خود را به صورت موقت به حالت تعلیق در می آورد. این صرافی که در گذشته نیز تصمیمات عجیب زیادی از جمله بستن امکان معامله آتی با اهرم برای بسیاری از کشورها را گرفته بود علت این کار خود را رفع اختلالات ایجاد شده در شبکه تراکنش عنوان کرده است که رفع خواهد شد.

همچنین به تازگی وزارت خزانه داری آمریکا در گزارش خود اعلام کرد ارزش بازار ارزهای دیجیتالی با ارزش ثابت (استیبل کوین ها) به بیش از ۱۳۰ میلیارد دلار رسیده که این رقم ۲۰ برابر بیشتر از ارزش آن ها در دو سال پیش است.

این گزارش استفاده از استیبل کوین‌ها را در سطح گسترده مفید دانسته اما هشدار داده است که آمریکا باید حتما مقررات خود را در این حوزه بروزرسانی کند و گسترش دهد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۴۴.۶۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۲.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۲۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۲ آبان ماه در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 63.344 ۱,۷۵۴,۷۵۱,۴۲۶
اتریوم 4.608 ۱۲۷,۶۷۰,۵۷۸
بایننس کوین 554 ۱۵,۳۷۱,۲۴۱
تتر 1 ۲۷,۷۴۹
سولانا 230 ۶,۳۸۸,۷۰۵
کاردانو 2.12 ۵۸,۶۴۰
ریپل 1.20 ۳۳,۳۹۵
 پولکادات 51.35 ۱,۴۲۶,۳۳۴

باشگاه خبرنگاران جوان/

برچسب ها: ارز دیجیتال ، قیمت ، صعود
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: