bazarnews

کد خبر: ۹۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه‌گذاری در دیدار با وزیر صنعت اظهار داشت: ما خواهان حمل و نقل آزاد کالا و گسترش تهاتر و ایجاد بازارچه‌های مرزی بین ایران و پاکستان هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عبدالرزاق داود امروز در نهمین نشست اجلاس کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان و در دیدار با فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: ضرورت دارد که روابط تجاری بین دو کشور از سمت تجارت کالا به سمت روابطی از قبیل روابط فرهنگی نیز بسط یابد و امیدوارم آیندگان بدانند که نهمین کمیته مشترک تجاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری پاکستان آغازگر حل مسائل تجاری میان دو کشور بوده است.

مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: ما خواهان حمل و نقل آزاد کالا و گسترش تهاتر و ایجاد بازارچه‌های مرزی بین ایران و پاکستان هستیم.

وی افزود:‌ همچنین خواهان استفاده از مزایای تجارت آزاد بین دو کشور هستیم.

عبدالرزاق داود اظهار داشت:‌ در سال 2016 نیز نشستی برگزار شد و در آنجا خواهان توسعه روابط تجاری دو کشور تا 5 میلیارد دلار بودیم، اما این امر محقق نشد که امیدواریم بعد از این اجلاس به اهداف خود در این باره برسیم.

مشاور نخست‌وزیر پاکستان در امور صنعت، بازرگانی، تولید و سرمایه‌گذاری گفت: ما به دستور نخست‌وزیر پاکستان در این اجلاس  حضور یافته‌ایم و هدف ما توسعه تجارت منطقه‌ای به ویژه تجارت با ایران است.

عبدالرزاق داود با تأکید بر ظرفیت‌های بالای دو کشور برای توسعه روابط تجاری اظهار داشت: اقتصاد دو کشور مکمل یکدیگر هستند و ما باید برای تحقق این ظرفیت‌ها تلاش بیشتری داشته باشیم.

فارس/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: