bazarnews

کد خبر: ۹۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
این دو بازیکن تاجیک در رده امید هستند و می‌توانند در پرسپولیس رشد کنند. همچنین رقم جذب این دو مهره خارجی، احتمالا بسیار کمتر از بازیکنان حرفه‌ای برزیلی و اروپایی است.

شماره های ۴ و ۵۵ تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا که مقابل پرسپولیس بازی کردند، در لیست خریدهای یحیی گل‌محمدی قرار گرفته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود پنجره نقل و انتقالاتی اش بزودی باز می‌شود، قصد دارد دو بازیکن تاجیکستانی تیم استقلال این کشور را جذب کند.

هر دوی این بازیکنان ، سن کمی دارند و به نظر می‌رسد پرسپولیس قصد دارد آنها را با قرارداد بلند مدت به خدمت بگیرد. پیش از این پرسپولیس با جذب بازیکنی همچون بشار رسن در سن امیدها، بهره خوبی از این هافبک عراقی برد.

 

این دو بازیکن تاجیک در رده امید هستند و می توانند در پرسپولیس رشد کنند. همچنین رقم جذب این دو مهره خارجی، احتمالا بسیار کمتر از بازیکنان حرفه‌ای برزیلی و اروپایی است. 

باشگاه پرسپولیس که این روزها به دنبال پرداخت مطالبات گابریل کالدرون است تا پنجره نقل‌ و انتقالاتی باشگاه باز شود، قصد دارد پس از باز شدن پنجره دو بازیکن تاجیکستانی را جذب کند.

پرسپولیسی‌ها در روزهای اخیر با وحدت هنانوف و منوچهرصفروف مذاکراتی انجام داده‌اند و قرار است این دو بازیکن به تهران بیایند تا پس از توافق نهایی قرارداد امضا شود.

تیم استقلال تاجیکستان در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا در ریاض ، الهلال عربستان را با چهار گل در هم کوبید اما در مرحله حذفی، در دوشنبه تاجیکستان بازی را به پرسپولیس باخت و حذف شد.

وحدت هنانوف مدافع ۲۱ ساله‌ای است که در تیم استقلال تاجیکستان بازی می‌کند و برابر پرسپولیس هم به میدان رفت. منوچهر صفروف ۲۰ ساله هم در به عنوان وینگر در استقلال تاجیکستان بازی می‌کند.

این دو بازیکن قرار است به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس به پیوندند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: