bazarnews

کد خبر: ۹۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

به گزارش بازارنیوز: بر اساس اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران در این استان تداوم دارد و دما بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی دو روز آینده آسمانی ابری در بعضی ساعات همراه بارش باران و وزش باد با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش ک باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت گاهی رخداد مه و کاهش دید افقی، کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان و کولاک برف و یخبندان در ارتفاعات مورد انتظار است.

از ظهر فردا (۱۶ آبان ماه) به‌تدریج با تضعیف فعالیت سامانه بارشی، کاهش ابر و در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) آسمانی صاف تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و به دلیل سکون نسبی جو از دوشنبه شب تا ظهر چهارشنبه (۱۷ تا ۱۹ آبان ماه) روند انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در مناطق پرتردد شهری گاهی غبار محلی مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه سنجش آلودگی هوای فیروزکوه با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

مطالب پیشنهادی
خرید مبل راحتی ۷ نفره با ۴۰%تخفیف و ارسال رایگان! (عجله کن)

این ۷ محصول با هم فقط ۱۳۹,۰۰۰ تومان! (مدت محدود)

ثبت‌نام وام ۲۰ میلیونی شروع شد! بدون چک و ضامن در تمام استان‌ها! *از دست ندین*

فلزات گرانبها را با نازلترین کارمزد و سریع معامله کنید (دریافت مشاوره رایگان)

آسمان تهران فردا (۱۶ آبان ماه) ابری همراه با مه رقیق و گاهی بارش باران در بعداز ظهر وزش باد و نیمه‌ابری با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۷ آبان ماه) صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

/عصرایران

برچسب ها: باران ، هواشناسی ، تهران
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: