bazarnews

کد خبر: ۹۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دفاع وسط با وجود جلال حسینی و فرجی خوب بازی می‌کند، اما در دفاع راست و چپ مشکل دارد.

به گزارش بازارنیوز: محمد نصرتی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی سختی است؛ قلعه‌نویی باهوش است و تیم را خوب می‌بندد، تا الان هم بعد از چند بازی در لیگ نشان داده، خوب بوده است.

وی ادامه داد: باخت مقابل آلومینیوم اراک باعث شده انگیزه‌ها بالا برود، از طرفی ممکن است، استرس شان هم به خاطر نباختن بالا برود. قطعاً شرایط می‌تواند به نفع پرسپولیس باشد. پرسپولیس بازیکنان خوبی در همه خطوط دارد، اما اگر یک فوروارد بلند زن داشت بهتر بود تا در بعضی از لحظات بازی از ارسال‌های بلند استفاده می‌کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمان می‌برد تا رضا اسدی و حامد پاکدل به هماهنگی برسند. هر چه بیشتر بازی کنند می‌توانند هماهنگ‌تر شوند. اگر یک مهاجم استاندارد و هافبک خوب بازیساز بگیریم در لیگ و آسیا می‌تواند کمک زیادی کند، اما باید در سطح بین‌المللی باشد. متأسفانه نبود مدیریت می‌تواند ثبات تیم را به هم بزند.

نصرتی درباره جدایی بازیکنان از پرسپولیس تصریح کرد: در اینکه کنعانی‌زادگان عملکرد بسیار بهتری داشت، هیچ شکی نیست، اما فرجی در خط دفاع خوب بازی می‌کند. دفاع راست و چپ ما باید قوی‌تر از این‌ها باشد، پست اصلی آن‌هایی که دفاع چپ و راست بازی می‌کنند، این پست نیست. سیدجلال حسینی شرایط سنی بالایی دارد، او را نباید تحت فشار قرار بدهند، چون امکان مصدومیتش بالا می‌رود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: اگر ۷ بازیکن خارجی داشته باشیم، در بازی‌های آسیایی اجازه داریم از ۴ بازیکن استفاده کنیم که به ضرر تیم‌های حوزه خلیج فارس است، چون ۷ بازیکن خارجی می‌گیرند و می‌توانند از ۴ بازیکن استفاده کنند. استقلال دو مهاجم خوب خارجی گرفته است که بازیکنی بی‌حاشیه است.

/میزان

برچسب ها: پرسپولیس ، نصرتی ، فوتبال
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: