bazarnews

کد خبر: ۹۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
ساری- عبدی، معاون اشتغال تعاون مازندران گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت های ناشی از کرونا به بنگاه‌های اقتصادی در استان پرداخت شده است.

رضا عبدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای جبران خسارت بنگاه های اقتصادی آسیب دیده در کرونا دولت تسهیلاتی را درنظر گرفته است، گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت ها پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان آذرماه ادامه دارد، گفت: پرداخت تسهیلات نیز تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون اشتغال تعاون مازندران با عنوان اینکه ثبت نام از طریق سامانه کارا انجام می شود، افزود: تسهیلات به مجموعه های نظیر استخرهای ورزشی، هتل ها و غیره با نرخ ۱۲ درصد و برای جبران بخشی از خسارت ها ارائه می شود.

عبدی با تاکید بر اینکه نظارت ها توسط بانک و دستگاه های مختلف برای جلوگیری از انحراف تسهیلات انجام می شود، گفت: هدف این تسهیلات کمک رسانی برای تثبیت اشتغال موجود است.

وی با عنوان اینکه بیشتر متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی مربوط به بانک ملی بوده است، گفت: در حال حاضر سقف پرداخت تسهیلات در این بانک تکمیل شده است.

معاون اشتغال تعاون مازندران افزود: مازندران در پرداخت تسهیلات کرونایی رتبه سوم و برتر کشور را کسب کرده است.

بازار/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: