bazarnews

کد خبر: ۹۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد نحوه یافتن کار در استرالیا، درخواست ویزای مناسب و اینکه چه کسی پس از تکمیل مدارک قانونی، می تواند به شما در یافتن کار کمک کند، همیشه آسان نیست. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، از کارشناسان و متخصصان خبره کمک بخواهید.

چه نوع اقامتی با ویزای کار استرالیا دریافت می کنید؟

نکات موثر در رابطه با ویزای کار استرالیا

اگر از طریق کاری می خواهید مهاجرت کنید، اینکه ویزای شما با نوع کاری که انجام می دهید، مطابقت داشته باشد، بسیار مهم است. بیش از 30 ویزا برای افرادی که مایل به کار در استرالیا هستند وجود دارد. داشتن اسپانسر همیشه ضروری نیست، اما گاهی داشتن اسپانسر می تواند به شانس شما برای گرفتن ویزا کمک کند. دو راه برای دریافت اسپانسر وجود دارد، می‌توانید یک حامی پیدا کنید یا می‌توانید با استفاده از SkillSelect یک (EOI)  ارائه دهید.

یافتن شغل مناسب ممکن است زمان بر باشد و به هیچ وجه تضمینی نیست. غیر معمول نیست که جویندگان کار در استرالیا برای چندین ماه به دنبال کار باشند. زمانی که برای دریافت ویزا درخواست می دهید، میانگین زمان پردازشی که طول می کشد تا متوجه شوید موفق بوده اید یا خیر؛ به شما گفته می شود. تعداد برنامه‌ها، پیک‌های فصلی و موارد پیچیده دیگر همگی بر زمان پردازش تأثیر دارند. اگر امکانش را دارید، درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه دهید، شاید این کار روند پردازش ویزای شما را ساده کند.

چگونگی کار در استرالیا

ویزاهای مختلفی برای کارگران خارج از کشور وجود دارد. بهترین مکان برای شروع، مهاجرت به استرالیا از طریق کار است. ویزای مورد نیاز برای کار در استرالیا به مدت زمانی که می خواهید بمانید و نوع کاری که انجام خواهید داد، بستگی دارد. این احتمال وجود دارد که باید معیارهای خاصی را رعایت کنید، مانند نشان دادن اینکه مقدار مشخصی پول دارید، شرایط و مهارت خاصی در زبان انگلیسی دارید یا خیر.

ویزای کار استرالیا می تواند نوع کاری را که انجام دهید و یا ساعات کاری تان را تنظیم کند. شهروندان استرالیایی، مقیم دائم و اتباع دارای ویزای رده ویژه، تنها افرادی هستند که حق نامحدودی برای کار در استرالیا دارند. دانستن قوانین ویزا بسیار مهم است. می‌توانید جزئیات و شرایط خود را با تأیید اعتبار آنلاین ویزا (VEVO) بررسی کنید. این سیستم به شما تاریخ انقضای ویزای خود، مدت زمان اقامت و کارهایی که می توانید و یا نمی توانید در ویزای خود انجام دهید، می گوید.

پروسه اخذ ویزای کار استرالیا

فرآیند دریافت ویزای کار استرالیا ممکن است بسیار گران باشد. برخی از ویزاها رایگان هستند، برخی از آن ها چند صد دلار و برخی دیگر چندین هزار دلار هستند. هزینه بستگی به ویزای خاصی دارد که برای آن درخواست می کنید.

حق کار در استرالیا

برای کار قانونی در استرالیا، به مدرکی دال بر حق کار کردن خود در این کشور نیاز دارید. این می تواند ویزا، مدرک اقامت دائم، پاسپورت استرالیا یا نیوزلند، گواهی تولد استرالیا یا گواهی شهروندی استرالیا باشد.

تا زمانی که به طور قانونی قادر به کار در استرالیا هستید، مهم نیست از کدام کشور آمده اید یا وضعیت ویزای شما چگونه است. همه افراد شاغل در استرالیا از حقوق و حمایت های یکسانی در محل کار برخوردارند. کارفرمای شما باید قوانین محل کار در استرالیا و مهاجرت را رعایت کند و شامل پرداخت نرخ مناسب برای تمام ساعاتی است که کار کرده اید (نرخ حقوق توسط قانون استرالیا تعیین شده است و نمی توان آن را تغییر داد).

چه نوع اقامتی با ویزای کار استرالیا دریافت می کنید؟

مهم‌ترین چیزی که کارگران بین‌المللی باید در رابطه با مهاجرت به استرالیا از طریق کار بدانند این است که معمولاً از حقوق استخدامی مشابه سایرین در استرالیا برخوردار خواهند بود که شامل حق دریافت حداقل دستمزد، حمایت از اخراج ناعادلانه و آزادی از تبعیض در محل کار است. کارگران بین المللی می توانند از وزارت امور داخلی یا کمیسیون کار مشاوره و کمک بگیرند. اگر به دنبال مشاوره ویزای کار استرالیا یا مهاجرت هستید، می توانید از یک نماینده مهاجرت کمک بگیرید

آنچه باید در مورد ویزای کاری استرالیا بدانید

انواع ویزای مناسب کار برای خارجی ها، موجب شده تا آن ها را مشتاق به کار در استرالیا کند. ویزای کار استرالیا به مسافران این امکان را می دهد که در طول سفر خود در سراسر استرالیا بدون نگرانی از نقض ویزای توریستی، پول دریافت کنند. ویزای تعطیلات کاری (WHV) به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به مدت یک سال در استرالیا سفر و کار کنند و آن را به سکوی پرتاب مناسبی برای یافتن شغل در استرالیا تبدیل می‌کند. صرف نظر از تجربه سفر بین المللی شما، احتمالاً چند سوال در مورد چگونگی آماده شدن برای تعطیلات کار در استرالیا دارید، پس از رسیدن به آنجا چه کاری باید انجام دهید، و چگونه همه چیز را به پایان برسانید که بهترین استفاده را از این زمان ببرید.

الزامات اساسی واجد شرایط بودن به شرح زیر است:

  • افراد باید بین 18 تا 30 سال سن داشته باشند، به استثنای شهروندان کانادا، فرانسه و ایرلند که ممکن است تا 35 سال سن داشته باشند.
  • باید پاسپورت معتبر از یک کشور واجد شرایط داشته باشند.

اگر برای دریافت ویزای کار استرالیا می خواهید اقدام کنید، حتماً قبل از درخواست، وب سایت وزارت کشور استرالیا را برای آخرین اطلاعات، الزامات و محدودیت ها بررسی کنید.

سخن پایانی

 قبل از سفربه استرالیا، مطمئن شوید که همه چیز را برای عبور از قوانین مهاجرت به استرالیا از طریق کار آماده کرده اید. شما باید شرایط ورود خود را قبل از سفر مهیا کنید. در واقع، برنامه ریزی کنید که این کار را حداقل سه ماه قبل از خروج از خانه شروع کنید. یکی از مزایای کار در استرالیا، انعطاف پذیری آن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و آگاهی کامل از ویزای کاری در این کشور می توانید از کارشناسان و متخصصان مجرب در این حوزه کمک بخواهید.

منبع: اعتماد آنلاین

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: