bazarnews

کد خبر: ۹۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از شامگاه پنجشنبه ۲۰ آبانماه خبر داد.

به گزارش بازارنیوز: با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی نواحی غرب و تا حدودی شمال استان را در بر می‌گیرد، اظهار داشت: شدت بارندگی‌های پیش رو در غرب، جنوب کشور و سواحل خلیج فارس خواهد بود و مناطق غرب اصفهان نیز بارش‌های پراکنده برف و باران را انتظار داریم.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌های شبانه روز گذشته در برخی نقاط استان کمتر از یک میلیمتر بود، افزود: با استقرار جوی به نسبت پایدار از امروز تا روز پنجشنبه آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار صبحگاهی و افزایش شاخص آلودگی هوا دور از انتظار نیست.

هنرمند با اشاره به افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ابراز داشت: بیشینه دمای هوا کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت و فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

/مهر

برچسب ها: بارش ، دما ، هواشناسی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: