bazarnews

کد خبر: ۹۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران بابت اتفاقات چند روز اخیر از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و حق را به طارمی داد.

به گزارش بازارنیوز: علی دایی درباره اختلافاتی که اخیراً میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ ایجاد شده است، گفت: مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد. شما باید این را حساب کنید که طارمی در بازی‌هایی که تیم ملی در مرحله قبل و همین مرحله انجام داد، چند گل زده و چند پاس گل داده است. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.

وی در ادامه با انتقاد از سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجا‌ها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.

/تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: