bazarnews

کد خبر: ۹۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای بر بازگشت محصولات به نرخ‌های فروشِ قبل از اول آبان‌ماه خبر داد.

 

قیمت ایران خودرو

رویداد۲۴ در اطلاعیه ایران خودرو عنوان شده، براساس تصمیمات اتخاذ شده، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نرخ فروش قبل از یکم آبان‌ماه بازگشته و افزایشی در آن اعمال نمی‌شود. برهمین اساس، دعوتنامه مشتریان با موعد تحویل آبان‌ماه مجددا صادر خواهد شد.

این اطلاعیه تصریح کرده، مبالغ مازادی که توسط مشتریان پرداخت شده نیز طی هفته آینده به حساب آنان مسترد خواهد شد. ایران‌خودرو تاکید کرده قرعه‌کشی فروش اخیر نیز، فردا شنبه براساس قیمت‌های قبل محصولات برگزار خواهد شد.

تجارت نیوز در گزارشی درباره قیمت محصولات ایران خودرو نوشته موعد فروش فوری ایران خودرو امروز به پایان می‌رسد. در این طرح قیمت‌های جدید محصولات اعمال شده است در حالی که وزارت صمت افزایش قیمت خودروسازان را لغو کرد. ایران خودرو در فروش فوق‌العاده خود چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

این طرح از روز چهارشنبه ۱۹ آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته شده و آخرین موعد فروش فوری ایران خودرو امروز جمعه ۲۱ آبان، است. مشتریان نهایی با قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهاد‌های انتخاب می‌شوند.

قیمت‌ها در فروش فوری ایران خودرو نسبت به طرح فروش مهر با افزایش مواجه شده بود این در حالی است که شب گذشته وزارت صمت خودروسازان را مکلف کرد که افزایش قیمت خود را ملغی کنند.

همچنین تسنیم گزارش کرده که براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد و مراسم قرعه کشی نیز روز شنبه ۲۲  آبان ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود. همچنین اسامی برندگان، عصر روز شنبه ۲۲ آبان ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایکوپرس

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: