bazarnews

کد خبر: ۹۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
وحیدی، وزیر کشور گفت:انتخاب افراد نظامی به عنوان استاندار از درخواست‌های گروه‌های مردمی و نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی بود که متناسب با شرایط نسبت به این اتفاق اقدام شد.

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به قزوین و آئین تکریم و معارفه استاندار قزوین اظهار داشت: یکی از مطالباتی که طی چند ماه گذشته برای انتصاب استانداران به وزارت کشور و ریاست جمهوری از سوی نخبگان، نمایندگان استان‌ها و مردم به صورت متعدد ارسال به ما می‌رسید درخواست انتصاب نظامیان به عنوان استاندار بود.

وی گفت: در همین خصوص بررسی‌های لازم صورت گرفت و با توجه به شرایط و کارنامه‌های افراد، نسبت به انتصاب افراد با لیاقت و دارای شایستگی اقدام شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله استان شدن برخی از مناطق در کشور مطرح است که با توجه به قوانین و دستورالعمل‌ها نسبت به تقسیمات جغرافیایی جدید اقدام شده است.

وحیدی افزود: توصیه ما به استانداران دوری از حواشی سیاسی و تاکید بر رفع مشکلات مردم در استانهاست.

وزیر کشور گفت: انتظار ما این است که استانداران جدید با میدان داری و ایجاد تعامل و عزمی همگانی در استان‌ها نسبت به رفع مشکلات قاقدام کنند و در این مسیر مدیریت هزینه ها، افزایش بهره وری و توجه به نیاز‌های بومی هر منطقه از اولویت هاست.

وی خاطرنشان کرد: همراهی با استانداران، نمایندگان مجلس، خبرگان و بزرگان در استان‌ها به عنوان راهکار مدیریت شرایط در دستور کار استانداران قرار گرفته است و تاکید فراوان نیز بر این موضوع صورت گرفته است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: