bazarnews

کد خبر: ۹۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
نماینده مردم انزلی در مجلس گفت: ایجاد نقش تعیین کننده در حوزه دریای خزر نیازمندتوسعه بخش کشتیرانی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نمایندگان ما، احمد دنیامالی نماینده مردم انزلی، درباره اکران خصوصی فیلم مستند ملوانان تنها به دریا نمی‌روند، گفت: فیلم مذکور، ساخته الله کرم رضایی نژاد  است که  به اتفاق معاون استاندار و روسای ادارات آموزش پرورش، ارشاد و هلال احمر در آن شرکت کردیم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این مستند درباره قدمت و اصالت باشگاه ملوان بندرانزلی و چگونگی آغاز به کار این باشگاه و عجین شدن زندگی مردمان بندرانزلی با تیم ملوان و شدت علاقه همه شهروندان به این تیم ساخته شده است و روایت های گوناگونی از اهالی شهر بندرانزلی،بازیکنان و پیشکسوتان قوی‌سپید در آن به کار رفته است.

وی ادامه داد: در بحث مستند سازی تایم و زمان شروع و پایان کار خیلی مهم است چون در ذهن مخاطب باید اثرات محتوایی ایجاد کند، من تخصصی در این کار ندارم ولی این را میدانم که هرچه قدر این فیلم برای اکران طول بکشد اثراتش کم خواهد شد اعتقاد من این است که اینکار باید زودتر اکران میشد، خیلی خوشحالم که اینکار را دیدم و کارهایی به مانند این باید الگویی برای جوانان فیلم ساز قرار بگیرد .

در پایان الله کرم رضایی زاده توضیحاتی درباره چگونگی تولید این مستند برای حاضرین ارایه داد و از مشکلات پیش آمده درباره تولید این اثر صحبت کرد.

دنیامالی همچنین در جمع اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجتمع صنایع دریایی شهید تمجیدی با اشاره بر اهمیت استراتژیک دریای خزر گفت؛ دریای خزر دریای صلح است، اگر بخش کشتیرانی خود در دریای خزر را توسعه بدهیم می توانیم نقش تعیین کننده ای در حوزه دریای خزر داشته باشیم و مطمئنا دست بالا را خواهیم داشت .

دنیامالی اتکا به توان داخل را اصل مهمی در تولیدات نظامی بر شمرد افزود؛ در دو محور اساسی باید توان خود را بالا ببریم، یکی از این محور ها محور نظامی است، باید از ظرفیت های داخلی خود استفاده بهینه و بیشتری داشته باشیم تا همانند جریان های گذشته از کشور هایی نظیر آلمان یا هلند وارد کننده نباشیم در داخل برخی از دوستان با کیفیت های بسیار بالا نیاز های داخلی را بر طرف می کنند.

نماینده مردم انزلی با اشاره بر حمایت از این صنعت و دیدگاه اشتغالزایی این امر عنوان کرد؛ دوستان ما در اینجا در حوزه شناور های آلومینیومی درحال انجام کارهای بزرگی هستند و به زودی نتیجه کار آنها را در دریای خزر خواهیم دید و نیز ما نگاه اشتغالزایی هم به صنعت صنایع نظامی داریم زیرا این صنعت، صنعتی نیروبر است و بنده از هر کمکی دریغ نخواهم کرد.

دنیامالی با اشاره بر اقدامات صورت گرفته از گذشته تا کنون در حوزه صنایع نظامی دریای خزر گفت؛ خوشبختانه در دهه های گذشته اقدامات بسیار برجسته ای در حوزه توان نظامی ما در دریای خزر شده که جا دارد این توان افزایش یابد زیرا دیدیم که در گذشته در این محیط آن چنان توان نظامی خاصی وجود نداشت اما اکنون اقدامات بسیار خوب و قابل توجه ای انجام شده که جهت تقویت توان خود در دریای خزر باید این اقدامات را افزایش دهیم .

نمایندگان ما/

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: